  • 41. Data: 2009-10-16 19:56:52
    Temat: Re: P?k?a bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FvY9MysEjJ4&feature=r
    elated
    > To tak tytułem przypomnienia ;).
    > Szkoda że obecnie się tak nie kręci, zupełnie jakby wszyscy potracili
    > zdolność odbierania abstrakcyjnego humoru.

    A tak przy okazji, dziś w podróży oglądałem wszystkie odcinki małego
    serialu ''pokój 107''. To zupełnie inna epoka jak i styl, i właściwie
    początki telenowelowania w Polsce, ale zarazem ostatnia taka produkcja
    ''lajtowa'' (i pierwsza zarazem), zagrana po mistrzowsku przez chyba
    wszystkich głównych bohaterów. Inteligencja, dystans, brak efekciarstwa
    sprzętowego i nietraktowanie widza jak kretyna. Szkoda, że nigdy czegoś
    takiego nie powtórzono, a większość tamtych aktorów gra dziś nędzę...

    I znowu mi się przypomniało ''Dylematu 5'' - polecam z jednego powodu,
    by zobaczyć jak bardzo, naprawdę bardzo można coś spieprzyć mając
    doskonałe zaplecze.

    Ale kino polskie po nędzy końca wieku powoli się dźwiga (bardzo powoli).
    Oczywiście jest też kino ''podziemne'' (Kolski itp), ale to mało. I w
    ogóle ot...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 42. Data: 2009-10-16 20:17:30
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Ale kino polskie po nędzy końca wieku powoli się dźwiga (bardzo powoli).
    > Oczywiście jest też kino ''podziemne'' (Kolski itp), ale to mało. I w
    > ogóle ot...

    Ja wiem, że tv nie oglądasz. Ja też prawie nie oglądam, ale widziałeś
    może "Rodzinę zastępczą"? Albo "Tata, a Marcin powiedział...", albo
    "Kasia i Tomek"?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 43. Data: 2009-10-16 20:26:12
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > sprzętowego i nietraktowanie widza jak kretyna. Szkoda, że nigdy czegoś
    > takiego nie powtórzono, a większość tamtych aktorów gra dziś nędzę...

    Dziwne czasy dziś są, by być na topie to trzeba tańczyć, zaliczyć
    okładkę Super Experess i oczywiście etacik w serialu.

    > I znowu mi się przypomniało ''Dylematu 5'' - polecam z jednego powodu,
    > by zobaczyć jak bardzo, naprawdę bardzo można coś spieprzyć mając
    > doskonałe zaplecze.

    Hmmm.... To jest naprawdę smutne, jak by się skończyła pewna epoka która
    już nie wróci. Nie chodzi mi bynajmniej o PRL ale o świadomość branży
    filmowej.

    > Ale kino polskie po nędzy końca wieku powoli się dźwiga (bardzo powoli).
    > Oczywiście jest też kino ''podziemne'' (Kolski itp), ale to mało. I w
    > ogóle ot...

    Szkoda że pewne nazwiska nie wytrzymały tego wyścigu np. cytowany tu
    Andrzej Kondratiuk, jego trylogia zapoczątkowana Czterema Porami Roku
    była po prosty genialna. Dziś sytuacja wygląda tak że ostatnią produkcje
    ma z 2005r.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 44. Data: 2009-10-16 20:53:23
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-16 22:26:12 +0200, cichybartko <c...@g...com> said:

    > Dziwne czasy dziś są, by być na topie to trzeba tańczyć, zaliczyć
    > okładkę Super Experess i oczywiście etacik w serialu.

    Bo wtedy liczyło się być, a teraz mieć.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2009-10-16 20:56:09
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Paweł W. napisał:

    > Ja wiem, że tv nie oglądasz. Ja też prawie nie oglądam, ale widziałeś
    > może "Rodzinę zastępczą"?

    OK.

    > Albo "Tata, a Marcin powiedział...", albo
    > "Kasia i Tomek"?

    Zagraniczne formaty. Owszem, nieźle zrealizowane i zagrane, ale rzeczy
    odtwórcze.

    m.
    --
    Łzy nieba, oddech ziemi,
    Łączą się w mgły

  • 46. Data: 2009-10-16 21:24:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > Zagraniczne formaty. Owszem, nieźle zrealizowane i zagrane, ale rzeczy
    > odtwórcze.

    "Rodzina zastępcza" i "Tata, a Marcin powiedział..." też? Siedziałem za
    granicą dobry rok i nie przypominam sobie czegoś podobnego.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 47. Data: 2009-10-16 21:45:26
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Paweł W. napisał:

    > "Rodzina zastępcza" i "Tata, a Marcin powiedział..." też? Siedziałem za
    > granicą dobry rok i nie przypominam sobie czegoś podobnego.

    "Rodzina" nie - przecież oddzieliłem :)

    "Tata" tak, w oryginale to było coś z "Charlie said", wyszła nawet po
    polsku seria książeczek:
    http://www.allegro.pl/item784189237_tata_a_charlie_p
    owiedzial_1.html

    m.
    --
    Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy.
    - Oscar Wilde

  • 48. Data: 2009-10-16 22:11:42
    Temat: Re: Pękła bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Lol pisze:

    Hej

    > I to w różne strony - czasami dają znacznie więcej niż nominalnie! Np. taki
    > Canon 50D według Dxomark dla znamionowego ISO 100 ma rzeczywiste 157 a dla
    > ISO 200 - 158. Tak raczej nie jest - przynajmniej nie dla wszystkich
    > egzemplarzy. Dlatego na wyniki Dxomark warto patrzyć z pewną rezerwą.

    A nie przyszło Ci do głowy że te ~150 to właśnie natywna najniższa
    czułość tej matrycy i stąd te wyniki? :)
    To nie błąd pomiarowy, popatrz na inne aparaty, np. D300
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 49. Data: 2009-10-17 03:06:34
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Matt wrote:

    > Nikon D3 ma faktycznie iso 16100 w trybie "ISO 25600" (za www.dxomark.com).
    > Zresztą wszyscy producenci oszukują

    wszytsko pieknie, tylko blad jest w zalozeniu tego testu, ale o tym bylo
    juz naprawde sporo pisane

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 50. Data: 2009-10-17 07:22:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Ja wiem, że tv nie oglądasz. Ja też prawie nie oglądam, ale widziałeś
    > może "Rodzinę zastępczą"? Albo "Tata, a Marcin powiedział...", albo
    > "Kasia i Tomek"?

    O nie, to zupełnie inna liga, bez lekkości, improwizacji i
    niedopowiedzeń no i rozwleczone.
    Nie oglądałem całości, ale fragmenty wystarczą.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /aby wybrać opcję pierwszą wciśnij dwójkę/