  • 51. Data: 2009-10-17 07:22:39
    Temat: Re: P?k?a bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JA pisze:
    > Bo wtedy liczyło się być, a teraz mieć.

    Kiedy się ludziom to znudzi w końcu?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem wariat na motorze, najszybszy we wsi!/

  • 52. Data: 2009-10-17 07:28:25
    Temat: Re: Pękła bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Lol pisze:
    >
    > Hej

    > A nie przyszło Ci do głowy że te ~150 to właśnie natywna najniższa czułość
    > tej matrycy i stąd te wyniki? :)
    > To nie błąd pomiarowy, popatrz na inne aparaty, np. D300
    > --

    Przyszło mi do głowy. Niemniej w wypadku 50D nie znalazłem w innym miejscu
    potwierdzenia tego faktu. Przeczą temu również wyniki innych testów - np.
    porównaj na optycznych zakres tonalny dla aparatów, w których wartość ISO
    dla użytkownika generowana jest programowo, z tymi dla których jest to
    natywna wartość matrycy (np. D300, D90, 5D MKII vs. wspomniany 50D). Dlatego
    do wyników Dxomark (i nie tylko ich) podchodzę z pewną rezerwą. Być może
    mają rację, a być może nie...

    --
    Lol

  • 53. Data: 2009-10-17 13:56:14
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witam !

    >12Mpix, natywna czulosc ISO 12800, podbicie do ISO 102.400:
    >
    >http://optyczne.pl/2306-nowo%C5%9B%C4%87-Nikon_D3s.
    html
    >http://gizmodo.com/5381043/nikon-d3s-dslr-has-night
    -vision-with-102400-iso-
    >yes-you-read-that-right

    A co z jakoscia na tym max ISO ?
    Ciapie obraz czy nie ciapie ?

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.

  • 54. Data: 2009-10-17 15:12:45
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    JA pisze:

    > Bo wtedy liczyło się być, a teraz mieć.

    A tak wszyscy narzekają na tą prlowską siermiężną praktyczność, a tu
    proszę dziś tak wiele się nie zmieniło, tylko więcej dóbr o które trzeba
    walczyć, więc jakieś tam ideały i postanowienie schodzą na boczny tor.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 55. Data: 2009-10-17 16:18:31
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-17 17:12:45 +0200, cichybartko <c...@g...com> said:

> [...]
    > proszę dziś tak wiele się nie zmieniło, tylko więcej dóbr o które
    > trzeba walczyć, więc jakieś tam ideały i postanowienie schodzą na

    Ja narzekam na peerelowską rzeczywistość. Na kolejki, na talony na
    samochody dla wybranych, na przydział mieszkania za 40 lat, jak już
    będę miał wnuki, na zamordyzm itd. Teraz w zasadzie nie narzekam. Nie
    mam ambicji, być krezusem na już, nie muszę mieć wielu rzeczy, które mi
    wmawiają, że muszę.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2009-10-17 16:36:06
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >Ja narzekam na peerelowsk? rzeczywisto??. Na kolejki, na talony na
    >samochody dla wybranych, na przydzia? mieszkania za 40 lat, jak ju?
    >b?d? mia? wnuki, na zamordyzm itd. Teraz w zasadzie nie narzekam. Nie
    >mam ambicji, by? krezusem na ju?, nie musz? mie? wielu rzeczy, które mi
    >wmawiaj?, ?e musz?.

    To jacy jestesmy jako Polacy dla siebie i innych powoduje,
    ze z jednego koszmaru przechodzimy na wlasne zyczenie do
    kolejnego koszmaru.

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.

  • 57. Data: 2009-10-17 16:52:11
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    JA pisze:

    > Bo wtedy liczyło się być, a teraz mieć.

    B_z_d_u_r_a

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek/

  • 58. Data: 2009-10-17 17:47:54
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    JA pisze:

    > Ja narzekam na peerelowską rzeczywistość.

    Bardziej mi chodzi o kulturę, niż o rzeczywistość dotyczącą
    przeciętniaków. Ludzie mieli chyba inne priorytety, co właśnie widać
    było po kulturze. Było tak jak wspomniałeś ludzie chcieli być, więc byli
    bezkompromisowi, konsekwentni oraz ciągle musieli bawić się w grę z
    systemem. Dziś jest tak jak wspomniałeś najpierw jest mieć a dopiero
    gdzieś tam dalej są idee ale głównie przyświeca maksymalizacja zysku.
    Co do reszty to się zgadzam i nie zamierzam wybielać tamtych czasów,
    tylko że kondycja kultury była trochę inna i to martwi.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 59. Data: 2009-10-17 20:46:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:

    > B_z_d_u_r_a

    To dlaczego powstało tyle dzieł, za które twórcy dostawali ekwiwalent
    dzisiejszej średniej krajowej? (do tego średnio wymienny na dobra
    konsumpcyjne z powodów ''obiektywnych'')

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jeśli ktoś wie dlaczego mam zmienić windows na nowszy to niech mi powie/

  • 60. Data: 2009-10-17 23:48:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > To dlaczego powstało tyle dzieł, za które twórcy dostawali ekwiwalent
    > dzisiejszej średniej krajowej? (do tego średnio wymienny na dobra
    > konsumpcyjne z powodów ''obiektywnych'')

    Bo dzieła maja to do siebie, że powstają, a nie produkuje się je w
    zależności od stawki.
    Na szczęście zresztą.
    Ergo, powstały by i tak bo jak kogoś coś gniecie w środku to i tak to wywali
    na zewnątrz.

    adam