  • Data: 2016-06-03 09:45:44
    Temat: Re: Patrzcie w lusterka
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > 6 zmysł, ale takiego manewru ze strony dostawczaka raczej bym się nie
    > spodziewał. Więc akurat w tym przypadku do rowerzystki nie można się
    > przyczepić nawet "moralnie". Jadąc moto na pewno zapaliłaby mi się
    > czerwona lampka z powodu kierunku ale też bym założył, że będzie skręcał
    > na skrzyżowaniu, tym bardziej, że tak to wyglądało. Nawet jakbym go
    > łykał z prawej strony (czego raczej nie robię motocyklem) to z
    > nastawieniem zdziebko paranoicznym (choć pewnie wiele by mi nie
    > pomogło). Ale rowerem po wydzielonym pasie?

    jak obejrzalem to karpika zrobilem - wpakowalbym się w tego busa tak
    samo jak i ona. jeszcze jak na złość porządna dziewczyna poprawnie
    sygnalizująca manewr (prawie nie widuję takich) co spowodowało wywrotkę

    > Po prostu kierowca dostawczaka średnio rozgarnięty był i tyle - jak

    co gorsza uważam, że mógłbym zrobić dokładnie ten sam błąd co on

    > zresztą w statystycznym wypadku/kolizji auto-cokolwiek innego. Dobrze że
    > się tak skończyło, bo mógł ją kołami skasować a i przydzwonić dynką to
    > cud że głowa i kręgosłup bez większych uszkodzeń...

    dziewczyna miała takiego farta, że już w totka nie ma co grać - limit
    farta wykorzystała na całe życie. Dobrze, że gość klepnął w hamulce
    szybko bo następny pojazd którym by się poruszała miałby też dwa koła,
    ale obok siebie.