  • Data: 2016-06-04 22:05:58
    Temat: Re: Patrzcie w lusterka
    Od: "Jackow" <n...@c...js> szukaj wiadomości tego autora

    news:575029d3$0$699$65785112@news.neostrada.pl...

    > ... bo rowerzysci sa wszedzie
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/a/wypadek-
    rowerzystki-we-wroclawiu-wpadla-wprost-pod-busa-nagr
    anie-z-rejestratora,10058652/

    > brr.

    Kiedyś miałem podobnie. Rowerzysta o mało co nie wjechał mi
    w bok samochodu, zdążył wyhamować.

    Rowerzysta jechał po chodniku, w tym miejscu było to zabronione.
    Ja skręcałem w prawo przez chodnik na parking osiedlowy.
    Zwracałem uwagę na pieszych, a nie spodziewałem się rowerzysty
    jadącego po chodniku i wyprzedzającego mnie z prawej.