-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Subject: Re: Passat B5.5 - najczęstrze problemy
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <og710n$rva$1@dont-email.me> <og96no$754$1@dont-email.me>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Fri, 26 May 2017 14:58:18 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.1.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <og96no$754$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 41
Message-ID: <59282651$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.33.186.153
X-Trace: 1495803473 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15187 188.33.186.153:3840
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605883
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-05-26 o 14:26, Pszemol pisze:
> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
> news:og710n$rva$1@dont-email.me...
>> Od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem 2004 Passat GLX porzuconego 3
>> lata temu, bez opieki, przez poprzedniego właściciela :-)
>>
>> Czy oprócz (bardzo upierdliwego) problemu z wodą w kabinie i
>> chlupiącą pod
>> dywanikiem po stronie pasażera, wesoło wpływającą sobie z komory silnika
>> przez wlot wentylacji powinienem sobie sprawdzić inne mankamenty
>> trapiące
>> właścicieli tych samochodów?
>>
>> Ktoś zrobiłby tu jakąś zwięzłą listę najczęstszych problemów, typowych
>> usterek i wad produkcyjnych jakie warto sprawdzić?
>>
>> Byłbym bardzo dźwięczny...
>
> Brak odzewu...
> Czy tu nie ma fanów VW?
>
> Czy może jest odwrotnie:
> fani VW tu są, ale nabrali wody do buzi i nie chcą kajać własnego
> ulubieńca?
Co byś chciał wiedzieć, skoro i tak już kupiłeś. Passat Passatowi pewnie
nierówny. Nie wiem jaki był rok tego bratowego. Ale to też była benzyna
i automat. Generalnie przez parę lat po zakupie auto kompletnie
bezproblemowe. Później już tylko gwałtowne staczanie się. Co nawalało -
najbardziej awaryjne były czujniki ABS. Generalnie cała elektronika, od
klimatyzacji po sterowanie skrzynią biegów i obrotami silnika. Niby to
taki popularny w Polsce samochód, a mało kto się podejmował napraw, a ci
co się podejmowali i tak nie byli w stanie naprawić. Koniec końców
musiał być oddany za śmieszną sumę bo nie dawało się nim bezpiecznie
jeździć. Skrzynię biegów trzeba był kręcić do 4tys/obr aby przerzucała
na wyższy bieg, z kolei silnik miewał napady że noga na podłodze a on
ryczy na maksymalnych obrotach. Z plusów to dobre zabezpieczenie
antykorozyjne, no i sama mechanika, czyli zero wycieków, w praktyce zero
zużycia oleju itd. Generalnie auta nie polecam.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.17 15:05 007
- 26.05.17 16:31 Pszemol
- 26.05.17 16:31 Pszemol
- 26.05.17 16:42 Jacek
- 26.05.17 18:34 Pszemol
- 26.05.17 20:08 007
- 26.05.17 20:16 Pszemol
- 26.05.17 21:51 Jacek
- 27.05.17 00:13 PiteR
- 27.05.17 00:19 PiteR
- 27.05.17 00:56 Pszemol
- 27.05.17 01:19 nadir
- 27.05.17 02:41 Pszemol
- 27.05.17 02:43 Pszemol
- 27.05.17 09:27 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=