-
Data: 2017-05-26 16:31:05
Temat: Re: Passat B5.5 - najczęstrze problemy
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Trybun <c...@j...ru> wrote:
> W dniu 2017-05-26 o 14:26, Pszemol pisze:
>> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
>> news:og710n$rva$1@dont-email.me...
>>> Od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem 2004 Passat GLX porzuconego 3
>>> lata temu, bez opieki, przez poprzedniego właściciela :-)
>>>
>>> Czy oprócz (bardzo upierdliwego) problemu z wodą w kabinie i
>>> chlupiącą pod
>>> dywanikiem po stronie pasażera, wesoło wpływającą sobie z komory silnika
>>> przez wlot wentylacji powinienem sobie sprawdzić inne mankamenty
>>> trapiące
>>> właścicieli tych samochodów?
>>>
>>> Ktoś zrobiłby tu jakąś zwięzłą listę najczęstszych problemów, typowych
>>> usterek i wad produkcyjnych jakie warto sprawdzić?
>>>
>>> Byłbym bardzo dźwięczny...
>>
>> Brak odzewu...
>> Czy tu nie ma fanów VW?
>>
>> Czy może jest odwrotnie:
>> fani VW tu są, ale nabrali wody do buzi i nie chcą kajać własnego
>> ulubieńca?
>
>
> Co byś chciał wiedzieć, skoro i tak już kupiłeś.
Nie chodzi mi o decyzje "czy kupic czy nie", bo faktycznie juz kupilem.
Chodzi mi o listę rzeczy które często się sypią, aby je zidentyfikować
możliwie w porę, zanim auto się rozkraczy na drodze w dzień w którym jest
pilnie potrzebne.
Albo jak z tym problemem z cieknącą wodą, aby przyczaić problem i osuszyć
ZANIM dywan zatęchnie.
> Passat Passatowi pewnie
> nierówny. Nie wiem jaki był rok tego bratowego. Ale to też była benzyna
> i automat. Generalnie przez parę lat po zakupie auto kompletnie
> bezproblemowe. Później już tylko gwałtowne staczanie się.
Niby każdy inny, ale z obserwacji ilości filmów na YouTube o tym jak
naprawić cieknącą wodę deszczową do kabiny w VW Passat i Jetta sądzę, że to
bardzo popularny problem w tych samochodach.
Na dodatek, co mnie dziwi, problem nie został usunięty w nowych autach:
widziałem film o usuwaniu tego samego problemu w roczniku 2014. Niezła
wtopa dla VW moim zdaniem.
> Co nawalało -
> najbardziej awaryjne były czujniki ABS. Generalnie cała elektronika, od
> klimatyzacji po sterowanie skrzynią biegów i obrotami silnika. Niby to
> taki popularny w Polsce samochód, a mało kto się podejmował napraw, a ci
> co się podejmowali i tak nie byli w stanie naprawić. Koniec końców
> musiał być oddany za śmieszną sumę bo nie dawało się nim bezpiecznie
> jeździć. Skrzynię biegów trzeba był kręcić do 4tys/obr aby przerzucała
> na wyższy bieg, z kolei silnik miewał napady że noga na podłodze a on
> ryczy na maksymalnych obrotach. Z plusów to dobre zabezpieczenie
> antykorozyjne, no i sama mechanika, czyli zero wycieków, w praktyce zero
> zużycia oleju itd.
Dzięki.
> Generalnie auta nie polecam.
Wiesz, kumpel sprawdzał cenę na szrocie: $300, ja mu dałem $500...
Nie dużo mam do stracenia na tej transakcji.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.17 16:31 Pszemol
- 26.05.17 16:42 Jacek
- 26.05.17 18:34 Pszemol
- 26.05.17 20:08 007
- 26.05.17 20:16 Pszemol
- 26.05.17 21:51 Jacek
- 27.05.17 00:13 PiteR
- 27.05.17 00:19 PiteR
- 27.05.17 00:56 Pszemol
- 27.05.17 01:19 nadir
- 27.05.17 02:41 Pszemol
- 27.05.17 02:43 Pszemol
- 27.05.17 09:27 Trybun
- 27.05.17 14:15 Pszemol
- 27.05.17 17:42 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-03-05 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-05 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-05 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-04 Prunt drogi!
- 2025-03-04 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-04 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-04 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=