    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <2...@b...poznan.pl>
    <521e0db2$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <521e2fc8$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <521f0d7e$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
    <521f6456$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <521f6a2a$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
    <521f743a$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <521f7cf3$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <521fa5cf$0$1470$65785112@news.neostrada.pl>
    <521fac64$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <5220c40f$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Partia Kierowców
    Date: Fri, 30 Aug 2013 19:03:06 +0200

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >Jasne.
    >Bo Ty przebadałeś wszystkie auta w złym stanie technicznym, więc
    >wiesz.

    Wychodzi na to ze ty tez przebadales, to wiesz :-P

    >Stary, ale fajny. Nowych takich już nie robią.

    Fajny. Turbodziura po sufit, psuje sie co chwila, czesci nie ma,
    zlopie wiecej niz smok.
    Fajny :-)

    >Na przeglądzie są inne kryteria niż te powyższe.

    Ale skoro dobrze jezdzi, to moze spelnia ?

    A przeciez te czteroslady to beda dosc mlode pojazdy.
    Staroci nie oplaca sie naprawiac - wiec albo sa proste, albo byly
    dawno temu naprawione i to jeszcze w Niemczech, wiec dobrze :-)

    J.