-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: The_EaGle <g...@d...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Date: Thu, 19 Apr 2012 14:27:09 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 139
Message-ID: <jmp0av$oa6$1@inews.gazeta.pl>
References: <jmjc52$rfo$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jmjt7f$nau$1@inews.gazeta.pl>
<4f8d857d$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<jmk1n5$5v1$1@inews.gazeta.pl> <jmojnb$kf9$2@inews.gazeta.pl>
<jmomnd$1df$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jmoon9$4q9$1@inews.gazeta.pl>
<jmopv3$6ln$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jmorek$b7m$1@inews.gazeta.pl>
<jmou1u$duh$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-208-116.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1334838432 24902 77.115.208.116 (19 Apr 2012 12:27:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Apr 2012 12:27:12 +0000 (UTC)
X-User: theeagle
X-Antivirus: avast! (VPS 120419-0, 2012-04-19), Outbound message
In-Reply-To: <jmou1u$duh$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445017
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-19 13:47, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2012-04-19 13:03, The_EaGle pisze:
>> W dniu 2012-04-19 12:38, Artur Maśląg pisze:
>>> W dniu 2012-04-19 12:17, The_EaGle pisze:
>>>> W dniu 2012-04-19 11:42, Artur Maśląg pisze:
>>>>> W dniu 2012-04-19 10:51, The_EaGle pisze:
>>>>> (...)
>>>>>> Nie ma znaczenia czy przegubowiec czy nie - te autobusy skręcają
>>>>>> dokładnie tak samo jak krótkie.
>>>>>
>>>>> Idź i powtórz to na jakiejś zajezdni - mam nadzieję, że śmiechem
>>>>> Ciebie nie zabiją :)
>>>>
>>>> Znowu pierniczysz jak potłuczony nie mając pojęcia o tym co mówisz.
>>>
>>> Jeszcze śmiechem nie zabili?
>>
>> Masz coś konkretnego do dodania czy znowu sobie wesoło poklikasz?
>
> Konkretem jest to, że nie było tam miejsca do bezpiecznego przejechania
> Solarisem U18 i tyle.
Wg tego kierowcy - bo tak się blisko wpakował krawężnika że zakręt już
nie był możliwy. Gdyby pojechał szerzej by się pewnie zmieścił. Słowem
gdyby przewidział że tam nie skręci - bo ten samochód widząc było od
ronda to by się udało a jak pojechał (jak zwykle) czyli blisko
krawężnika to nic nie dało się już zrobić.
>>> Aha, teraz trochę "wiedzy" opartej na filmikach z youtube :)
>>
>> Na pewno lepszej niż wiedzy opartej na Twoim autorytecie ... cisza.
>
> Niewiele masz na obronę swych bredni, że bez kłopotu można tam było
> przejechać, że prowadzenie autobusu przegubowego jest takie samo
> jak krótkiego oraz sugerowanie, że kierowca PJ ma za łapówkę :)
To że prowadzenie i skręcanie przegubowcem jest jest takie samo łatwe
lub nawet łatwiejsze niż solówki podrzuciłem ci w innym poście i to są
wypowiedzi kierowców wiec znów pierdzielisz jak potłuczony ale do tego
już sie zdążyłem przyzwyczaić. Zapewne w następnym odpiszesz że wiesz
lepiej niż ci kierowcy :)))
>>> Teraz weź
>>> sobie ten metr i idź sprawdzić, czy mógł się zmieścić, czy nie :)
>>> Tylko koniecznie z autobusem. Przy okazji sprawdź jaki tor ruchu ma
>>> koniec przegubu.
>>
>> I co jeszcze mam dla Ciebie sprawdzić żeby ci udowodnić że piszesz
>> bzdury?
>
> Jak na razie to Ty piszesz bzdury i sprawdź sobie sam dla siebie,
> by drugi raz nie wychodzić na idiotę.
Udowodniłem ci misiaczku że solówka np U15 skręca gorzej niż przegubowy
U18 a ty dalej swoje :))) Wiesz...jesteś zabawny po prostu po ludzku
zabawny :>
>> Może umówić cię na audiencje z inżynierem z solarisa żeby ci
>> wytłumaczył na czy polega konstrukcja przyczepy w solarisie?
>
> Nie, nie ma takiej potrzeby - zdecydowanie więcej by Ci dała
> choćby krótka jazda takim składem po placu, niż teoretyzowanie
> na podstawie filmików z youtube.
Krótka jazda po placu nie dała ci nic jak widać. Wszystko widać jak na
dłoni a sami kierowcy przyznają to co napisałem a ty dalej wiesz
lepiej...prosze cię po prostu się już wyłącz.
>>> Aha, więc już skręcanie nie jest "dokładnie tak samo jak krótkie", a
>>> nie jest specjalnie trudniejsze. :)
>
>> W ikarusie gdzie jest oś samoskrętna tylne koło DOSŁOWNIE po śladzie
>> środkowego
>
> Od razu widać, żeś marny teoretyk :)
> Po pierwsze to nie jest oś samoskrętna a skrętna (choć to pewnie
> szczegół), ale nieprawdą jest, że jak to napisałeś (wykrzyczałeś)
> tylko koło przegubu idzie dosłownie po śladzie osi środkowej.
> Gdyby tak było, to nigdy by naczepa nie uderzyła samochodu po
> przeciwnej stronie do skrętu.
Wiesz co ... nawet nie chce mi sie tego komentować... Jeździłeś
autobusem a nic kompletnie z tego nie pojąłeś ...Po przeciwnej stronie
(po lewej jak skręca w prawo)to może uderzyć przyczepa właśnie podczas
prostowania w I280 i TO JEST WYNIKIEM tego że jest oś skrętna... Gdyby
była nie skrętna to tak jak w solarisie tył zachodził by mniej albo wcale...
Jak tego nie rozumiesz to narysuj sobie na kartce bo ja nie mam siły ci
dalej tłumaczyć fundamentalnych rzeczy...
>
>> w solarisie jest jak widać na filmie niecały metr różnicy.
>
> Nie wiem skąd sobie wziąłeś ten metr, ale nawet na filmiku widać, że
> przegub "tnie" zakręt i dodatkowo mam duży zwis tylny.
To przypatrz się na długość linii poziomej na jezdni - gdzie przechodzi
koło środkowe a gdzie tylne. Widać jak na dłoni - nawet tam nie ma 1m.
A tu dodatkowo:
http://ewane.republika.pl/
cyt:
"Trzecia oś w Ikarusie 280 jest skrętna. Zrobione to jest tak, aby koła
trzeciej osi podążały śladami kół drugiej osi. Za skręt tych kół
odpowiadają drążki, które idą od przegubu do tylnej osi. Tak więc tylne
koła skręcają nie wraz z obrotem kierownicy, lecz dopiero po zgięciu
przeguba. Rozwiązanie to w efekcie daje mniejsze ścinanie zakrętów, ale
niestety zachodzi tył.
W przegubach nowej generacji tj. U18 czy Lions City na osi trzeciej
założone są bliźniaki tzn. po dwa koła z każdej strony. Przyczyna tego
leży w ciężarze jakie mają nad sobą (silnik, skrzynia biegów, most) i z
tego powodu oś ta nie może być skrętną. Takie autobusy bardziej ścinają
zakręty, ale tyłek im nie zachodzi. Minusem jest także to, że przy dużym
skręcie znika z pola widzenia w lusterkach tył pojazdu i trzeba uwazać
by komuś po stopach nie przejechać. "
>
>> Ikarus 280 zostawia ślady przy skręcie z przedniego i środkowego koła po
>> każdej stronie a PRZYCZEPIA porusza się PO ŚLADZIE osi środkowej.
>
> Nieprawda.
:) bo? jakiś dowód... znów twój autorytet... sz
>> Jak o tym nie wiesz to po co w ogóle się wypowiadasz i dalej ośmieszasz?
>
> Jestem ciekaw jakie jeszcze brednie przeczytam :)
Na razie to czytam twoje :))) ale poczekam dalej...
--
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.12 14:29 The_EaGle
- 19.04.12 14:50 Artur Maśląg
- 19.04.12 14:59 Artur Maśląg
- 19.04.12 15:03 masti
- 19.04.12 15:07 Artur Maśląg
- 19.04.12 16:22 Esen
- 19.04.12 16:24 The_EaGle
- 19.04.12 16:26 The_EaGle
- 19.04.12 16:29 kamil
- 19.04.12 16:42 The_EaGle
- 19.04.12 16:52 kamil
- 19.04.12 16:54 The_EaGle
- 19.04.12 17:02 Artur Maśląg
- 19.04.12 17:27 Artur Maśląg
- 19.04.12 17:55 The_EaGle
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=