eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyParkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
  • Data: 2012-04-19 14:50:56
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-04-19 14:27, The_EaGle pisze:
    > W dniu 2012-04-19 13:47, Artur Maśląg pisze:
    >> W dniu 2012-04-19 13:03, The_EaGle pisze:
    >>> W dniu 2012-04-19 12:38, Artur Maśląg pisze:
    >>>> W dniu 2012-04-19 12:17, The_EaGle pisze:
    >>>>> W dniu 2012-04-19 11:42, Artur Maśląg pisze:
    >>>>>> W dniu 2012-04-19 10:51, The_EaGle pisze:
    >>>>>> (...)
    >>>>>>> Nie ma znaczenia czy przegubowiec czy nie - te autobusy skręcają
    >>>>>>> dokładnie tak samo jak krótkie.
    >>>>>>
    >>>>>> Idź i powtórz to na jakiejś zajezdni - mam nadzieję, że śmiechem
    >>>>>> Ciebie nie zabiją :)
    >>>>>
    >>>>> Znowu pierniczysz jak potłuczony nie mając pojęcia o tym co mówisz.
    >>>>
    >>>> Jeszcze śmiechem nie zabili?
    >>>
    >>> Masz coś konkretnego do dodania czy znowu sobie wesoło poklikasz?
    >>
    >> Konkretem jest to, że nie było tam miejsca do bezpiecznego przejechania
    >> Solarisem U18 i tyle.
    >
    > Wg tego kierowcy - bo tak się blisko wpakował krawężnika że zakręt już
    > nie był możliwy.

    No tak, Ty byś przecież przejechał :)

    > Gdyby pojechał szerzej by się pewnie zmieścił. Słowem
    > gdyby przewidział że tam nie skręci - bo ten samochód widząc było od
    > ronda to by się udało a jak pojechał (jak zwykle) czyli blisko
    > krawężnika to nic nie dało się już zrobić.

    Oczywiście, przecież Ty wiesz lepiej.

    > To że prowadzenie i skręcanie przegubowcem jest jest takie samo łatwe
    > lub nawet łatwiejsze niż solówki podrzuciłem ci w innym poście i to są
    > wypowiedzi kierowców wiec znów pierdzielisz jak potłuczony ale do tego
    > już sie zdążyłem przyzwyczaić. Zapewne w następnym odpiszesz że wiesz
    > lepiej niż ci kierowcy :)))

    Póki co, to tylko podrzucasz bez zrozumienia różne rzeczy z internetu.

    > Udowodniłem ci misiaczku że solówka np U15 skręca gorzej niż przegubowy
    > U18 a ty dalej swoje :))) Wiesz...jesteś zabawny po prostu po ludzku
    > zabawny :>

    Udowodniłeś tylko tyle, że nie masz o tym zielonego pojęcia i na siłę
    ja zwykle próbujesz jakoś obronić swoje brednie. To, że Solaris U15
    gorzej pokonuje zakręty niż Solaris U18 nie jest żadną tajemnicą
    od dawna.

    > Krótka jazda po placu nie dała ci nic jak widać. Wszystko widać jak na
    > dłoni a sami kierowcy przyznają to co napisałem a ty dalej wiesz
    > lepiej...

    Ty nie rozumiesz tego co napisali - pewnie z tego forum się
    dowiedziałeś, ze solówki mają różną długość i one same w sobie
    się różnie prowadzą.

    > prosze cię po prostu się już wyłącz.

    Poczekam na kolejną porcję bredni o kierowcach autobusów, którzy
    jeździć nie potrafią.

    >> Od razu widać, żeś marny teoretyk :)
    >> Po pierwsze to nie jest oś samoskrętna a skrętna (choć to pewnie
    >> szczegół), ale nieprawdą jest, że jak to napisałeś (wykrzyczałeś)
    >> tylko koło przegubu idzie dosłownie po śladzie osi środkowej.
    >> Gdyby tak było, to nigdy by naczepa nie uderzyła samochodu po
    >> przeciwnej stronie do skrętu.
    >
    > Wiesz co ... nawet nie chce mi sie tego komentować...

    No właśnie :)

    > Jeździłeś
    > autobusem a nic kompletnie z tego nie pojąłeś ...Po przeciwnej stronie
    > (po lewej jak skręca w prawo)to może uderzyć przyczepa właśnie podczas
    > prostowania w I280 i TO JEST WYNIKIEM tego że jest oś skrętna... Gdyby
    > była nie skrętna to tak jak w solarisie tył zachodził by mniej albo
    > wcale...

    Wcześniej pisałeś, ze:
    <cite>
    oś samoskrętna tylne koło DOSŁOWNIE po śladzie środkowego
    </cite>

    Skoro idzie po śladzie środkowego, to jakim cudem uderza na zewnątrz?

    > Jak tego nie rozumiesz to narysuj sobie na kartce bo ja nie mam siły ci
    > dalej tłumaczyć fundamentalnych rzeczy...

    Sam sobie to narysuj, obejrzyj konstrukcję. Możesz przy okazji
    wjechać w kałużę i sprawdzić jak te ślady idą, by kolejnych bredni
    nie produkować.

    >> Nie wiem skąd sobie wziąłeś ten metr, ale nawet na filmiku widać, że
    >> przegub "tnie" zakręt i dodatkowo mam duży zwis tylny.
    >
    > To przypatrz się na długość linii poziomej na jezdni - gdzie przechodzi
    > koło środkowe a gdzie tylne. Widać jak na dłoni - nawet tam nie ma 1m.

    A co ja mam na tym filmiku oglądać? Widziałeś kiedykolwiek jak się
    zachowuje tył autobusy przy ciasnych manewrach z małą prędkością?

    > A tu dodatkowo:
    >
    > http://ewane.republika.pl/

    No, co tam ciekawego?

    >>> Ikarus 280 zostawia ślady przy skręcie z przedniego i środkowego koła po
    >>> każdej stronie a PRZYCZEPIA porusza się PO ŚLADZIE osi środkowej.
    >>
    >> Nieprawda.
    >
    > :) bo? jakiś dowód...

    Narysuje sobie - reszta jest wyżej.

    > znów twój autorytet... sz

    Mój autorytet (czy tez jego brak) nie ma nic do tego.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: