eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyParkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku" › Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
  • Data: 2012-04-19 16:24:27
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-19 14:50, Artur Maśląg pisze:

    > No tak, Ty byś przecież przejechał :)

    > Oczywiście, przecież Ty wiesz lepiej.
    >
    > Póki co, to tylko podrzucasz bez zrozumienia różne rzeczy z internetu.

    O i to tyle co jesteś w stanie wyprodukować wobec oczywistych
    argumentów. Słowem komunały i frazesy...zero ... zero konkretów, zero
    informacji. Po ca ja w ogóle tracę czas na dyskusje z Tobą?

    > Udowodniłeś tylko tyle, że nie masz o tym zielonego pojęcia i na siłę
    > ja zwykle próbujesz jakoś obronić swoje brednie. To, że Solaris U15
    > gorzej pokonuje zakręty niż Solaris U18 nie jest żadną tajemnicą
    > od dawna.

    ROTFL :)))) Coś ty od kiedy to wiesz od 2h ?

    > Ty nie rozumiesz tego co napisali - pewnie z tego forum się
    > dowiedziałeś, ze solówki mają różną długość i one same w sobie
    > się różnie prowadzą.

    I co jeszcze powiesz? Powiedz coś konkretnego...bo dalej szkoda mi czasu
    z tobą gadać... Puste bzdury i nic więcej.

    > Poczekam na kolejną porcję bredni o kierowcach autobusów, którzy
    > jeździć nie potrafią.

    Dalej nic jesteś w stanie z siebie wyartykułować?

    > No właśnie :)

    Odpowiedziałeś ... LOL

    > Wcześniej pisałeś, ze:
    > <cite>
    > oś samoskrętna tylne koło DOSŁOWNIE po śladzie środkowego
    > </cite>
    >
    > Skoro idzie po śladzie środkowego, to jakim cudem uderza na zewnątrz?

    Przegubem ? Powiedz coś od siebie ikarusowy mądralo z zerową wiedzą ;)

    > Sam sobie to narysuj, obejrzyj konstrukcję. Możesz przy okazji
    > wjechać w kałużę i sprawdzić jak te ślady idą, by kolejnych bredni
    > nie produkować.

    I to tyle jeżeli chodzi o twoje wywody...

    > A co ja mam na tym filmiku oglądać? Widziałeś kiedykolwiek jak się
    > zachowuje tył autobusy przy ciasnych manewrach z małą prędkością?

    Przestań proszę dalej się ośmieszać. Na filmie masz tak jasno że nawet
    kretyn po 3 klasach podstawówki by zrozumiał.

    > No, co tam ciekawego?

    > Narysuje sobie - reszta jest wyżej.

    No właśnie zaproponowałem Tobie abyś zrozumiał o czym pitolisz od 2-3h...

    > Mój autorytet (czy tez jego brak) nie ma nic do tego.

    Twój autorytet jest tylko w Twojej wyobraźni bo z wiedzą nie ma nic
    wspólnego.

    Masz chociaż prawo jazdy kat C+E albo chociaż B+E żeby się w ogóle
    wypowiadać jak zachowuje się pojazd z przyczepą? Bo mam wrażenie ze
    rozmawiam z dzieckiem...

    PS. Wg jednego z kolegów z KMKM, który rozmawiał z tym kierowcą on mógł
    przejechać ale specjalnie zrobił z tego taki burdel żeby ktoś wreszcie
    wziął za dupę tych kierowców którzy tam parkują. Jeżeli to prawda to
    ....dalej sam się domyśl...

    Popytaj kumpli z zajezdni :) może pośmieją się razem z Tobą tylko nie
    mów im co pisałeś na grupie.

    Rafał