  • 1. Data: 2012-04-17 11:11:44
    Temat: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,zablokowal-wj
    azd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html

    Do naprawdę ciężko o jakieś racjonalne reakcje ze strony Policji,
    czy SM? Wzywa się lawetę w takiej sytuacji i jednego z drugim się
    szybko nauczy myślenia i szacunku do innych, a ten blokuje przez
    40 minut i ma wszystko w poważaniu. O "zachodzie" przez grzeczność
    nie wspominam - w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
    w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.

    Eeeh.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 2. Data: 2012-04-17 11:30:15
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > nie wspominam - w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
    > w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.

    Moze kierowca okazal legitymacje jakiej waznej parti i policjant
    w obawie przed zwolnieniem ze sluzby ograniczyl sie tylko do
    takiej minimalnej kary?
    AM

  • 3. Data: 2012-04-17 12:45:20
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Moze kierowca okazal legitymacje jakiej waznej parti i policjant
    > w obawie przed zwolnieniem ze sluzby ograniczyl sie tylko do

    widzialem rzecznika w tv, ukarali maksymalna kara wg taryfikatora (widelki
    100-200) :D
    sprawe cywilna teraz powinni mu zrobic za straty firm przewozowych

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2012-04-17 16:03:27
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-17 11:11, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > nie wspominam - w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
    > w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.

    Pomijając oczywistą sprawę dostania mandatu to z tego zdjęcia co widzę
    to ten autobus mógł tam bez problemu przejechać...chyba że kierowca
    autobusu też dostał PJ za jakieś łapówy.

    Rafał

  • 5. Data: 2012-04-17 17:00:11
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Pomijając oczywistą sprawę dostania mandatu to z tego zdjęcia co widzę to
    > ten autobus mógł tam bez problemu przejechać...chyba że kierowca autobusu
    > też dostał PJ za jakieś łapówy.

    Albo była dość ostra pętelka, wtedy by się ogon nie zmieścił.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2012-04-17 17:20:01
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Albo była dość ostra pętelka, wtedy by się ogon nie zmieścił.

    dokladnie, gdyby to nie byl przegubowiec to pewnei inaczej by to wygladalo

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2012-04-17 17:28:05
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-04-17 12:45, tck pisze:

    > widzialem rzecznika w tv, ukarali maksymalna kara wg taryfikatora
    > (widelki 100-200) :D
    > sprawe cywilna teraz powinni mu zrobic za straty firm przewozowych

    Sprawę cywilną komu ? Jak na mój gust kierowcy autobusu który zdał
    egzamin na PJ kat D+E, a nie umie takim zestawem manewrować.
    Cóż na mój gust spokojnie zmieściłby się nawet nie musząc strasznie
    lawirować, ale skoro wolał stać a nie jeździć to jego wolny wybór.
    No chyba że zdjęcie zrobione pod takim kątem że nie oddaje uroku,
    aczkolwiek z prawej strony widać naprawdę duży zapas miejsca.

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2012-04-17 17:30:12
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:jmk260$c7m$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > No chyba że zdjęcie zrobione pod takim kątem że nie oddaje uroku,
    > aczkolwiek z prawej strony widać naprawdę duży zapas miejsca.

    zwroc uwage ze ten autobus jest przegubowy, a tyl w takowym jedzie po nieco
    wezszej linii

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2012-04-17 19:36:44
    Temat: Re: Parkowanie po
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Irokez <n...@w...pl> napisał(a):

    > Albo była dość ostra pętelka, wtedy by się ogon nie zmieścił.

    A czterech, może sześciu chłopa, mogło spokojnie tę osobówkę przesunąć, by nie
    zagradzała przejazdu.

  • 10. Data: 2012-04-17 19:46:53
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-04-17 17:30, tck pisze:

    > zwroc uwage ze ten autobus jest przegubowy, a tyl w takowym jedzie po
    > nieco wezszej linii

    I co z tego. Jak on zdał egzamin ?
    Przodem poszedłby bliżej prawej, później bardziej na wprost a nie łamiąc
    się i spokojnie tyłem by się zmieścił niczego nie uszkadzając.
    A jak się bał - mógł kogoś z pasażerów/przechodniów poprosić aby patrzył
    czy się mieści.

    OT z mojej strony bo nie ma dalej o czym dyskutować, pewnie za kierą
    była mimoza co zawsze jedzie 30km/h ;P

    Pozdrawiam !