eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyParkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku" › Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
  • Data: 2012-04-19 17:55:29
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-19 17:27, Artur Maśląg pisze:

    > Mogę tylko powtórzyć - obejrzałeś parę filmików,

    Nie obejrzałem ale podałem ci link do filmiku który przeczy twoim opinią
    a do którego nie miałeś odwagi się odnieść.

    >przeczytałeś coś tam w internecie (bez zrozumienia),

    Nie przeczytałem coś tam ale podałem ci kawę na ławę opinie kierowców na
    temat tego że łatwiej prowadzi się autobus przegubowy niż długą solówkę
    czym jak widać otworzyłem ci oczy bo raczyłeś przyznać mi rację w tej
    kwestii. Dodatkowo kompletnie nie zrozumiałeś że właśnie o to chodziło w
    tym wowodzie że łatwiej tam skręcić autobusem przegubowym niż solówką.

    > kierowcę "oskarżyłeś" o PJ za łapówkę,

    Nikt po za tobą kwestii z łapówką nie wziął poważnie... ale widać
    musiałbyś wznieść się po za utarte schematy a tu już łatwo nie jest prawda?

    > trochę powyzywałeś (w tym chyba mnie) od
    > idiotów, kretynów itd.

    Nie wiem czy zauważyłeś ale ty pierwszy napisałeś o bredniach a dalej
    dostałeś to na co zasłużyłeś. Jak się okazało całkiem słusznie bo
    pogrążyłeś się kompletnie.

    > To chyba tyle - jeżeli bardzo tego potrzebujesz, by odreagować
    > stres życia codziennego, to cieszę się, że mogłem pomóc.
    > Może dzięki temu będziesz mniej agresywny na drodze.

    Uczestniczenie w tej dyskusji dostarczyło mi więcej humoru i tematu di
    dyskusji podczas obiadu wiec nie żałuje. Natomiast kwestie z
    odreagowaniem pasują do Ciebie skoro nie jesteś w stanie normalnie
    odpisać jak się z kimś nie zgadzasz a zaczynasz wątek od bredni to
    później nie dziw się jak ktoś pójdzie o krok dalej.

    Z mojej strony EOT

    Rafał