    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Date: Sun, 23 Oct 2016 12:50:26 +0000 (UTC)

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Może chciała się zaprzyjaźnić? :)

    :) specyficznie w takim razie...

    > Poza tym wolno czy nie wolno trzeba też spojrzeć z drugiej strony -
    > uciążliwości dla właściciela/lokatora. Spaliny, hałas, sprzątanie po
    > kierowcach, którzy potrafią wyrzucać śmieci lub olej z nieszczelnego
    > silnika. Niestety taki obowiązek sprzątania ciąży na właścicielu
    > posesji, a jak ktoś się poślizgnie na plamie oleju to może dochodzić
    > odszkodowania od właściciela posesji, że w porę nie posprzątał
    > chodnika. Może Twoje auto nie chlapie olejem, ale może nie jesteś
    > jedynym parkującym w tym miejscu.

    No zycie normalnie...
    Ale rozumiem - nie parkuje tak ludziom kiedy nie musze.
    Ale tu musiałem i to była dosłownie 1 minuta.

> [...]
    > ścianą, a samochodem ponad 1,5m, a spaliny nie leciałyby wprost do
    > mieszkania. Co ciekawsze ok. 15m obok znajdował się duży parking,
    > gdzie zawsze były wolne miejsca, ale w rozmowie z debilami tłumaczyli
    > się, że oni tylko na chwilę. Tyle, że te chwile to nierzadko było
    > kilkadziesiąt minut smrodzenia spalinami i kilka godzin wietrzenia
    > mieszkania, żeby pozbyć się tego co te debile pozostawiali. Kilka razy
    > dochodziło do ostrych sytuacji, kiedy zwracałem im uwagę i dopiero
    > osobiste konfrontacje face to face przekonywało, żeby łaskawie

    Widziałem przy jednym bloku na ratajach oznaczanie: prosze parkować przodem
    do bloku - moze własnie ze wzlgeud na spaliny?

    > Dlatego też spróbuj spojrzeć na to z tej drugiej strony, a nie tylko
    > ze strony własnej wygody czy własnego, urażonego ego.

    Zawsze tak robie.
    Moje ego sie nie uraziło - usmiechnałem sie, powiedziałem minuta,
    załatwiłem i odjechałem.
    Nie wiem skad wziałes te uwage o ego? Projekcja?