  • Data: 2016-10-23 15:17:00
    Temat: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-10-2016 o 14:50, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > ?
    > Czego nie widzisz?

    Nie widzę co miałyby oddzielać te linie.
    Zakładam że nie trafiły w obrazek, to jest najbardziej prawdopodobne,
    jeśli to obok tej linii wzdłuż drogi to już istniejący chodnik.
    Ale może jest ok i ce wydzielenia tej działki był jakiś nie wynikający
    z tego zdjęcia.

    > Wydaje mi się ze jest dośc czytelna.
    > O ile granice sa dobrze nałożone na mape to widac dokładnie, ze chodnik nie
    > nalezy do posesji. O ile...

    O ile to nie jest dodatkowa działka na poszerzenie ulicy w przyszłości i
    przeniesienie chodnika na nią.