  • Data: 2014-06-22 23:26:45
    Temat: Re: Panorama Firm --> Trybun
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 53a6953a$0$2236$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli, jednym słowem - uchwyt ci jest potrzebny do Monstera?
    > Taki samochodowy to istotnie idzie dostać za 15zł, ale jeszcze nie miałem okazji
    widzieć takiego uchwytu do roweru. Pewnie też
    > nie będzie tanio..

    Prawie 14 plnów...

    > No skoro nie jest kulą, to o jej płaskości czy kwadraturze.

    Nie jest też płaska i nie jest kwadratowa.

    > Na takich mądrych co dali by się pokroić za czyjeś
    > teorie to ja mogę tylko patrzeć jak na tresowaną
    > małpę, a nie człowieka rozumnego.;-)

    > Jednak zupełnie nie dopuszczał możliwości że jest (razem z innymi ludzimi) tylko
    florą bakteryjną jelit jakiegoś stworzenia.. A
    > nie ma żadnych dowodów że jesteśmy taką właśnie florą, więc co tu mówić o jakichś
    mądrościach Kopernika i jego naśladowców?

    Nic nie pojmuję.

    >+ Choćby wyjasnienie pływów morskich jest dziurawe doputy, dopóki

    > Zaraz zaraz, a odwrotna sytuacja - ziemia obracająca się
    > wokół księżyca nie da takich samych efektów pływowych?

    Więc wyjaśnij w ,,5'' słowach zjawisko pływów.

    > A jaka teoria będzie obowiązywała za kolejne 1500 lat?

    Trudno zgadnąć. Kopernik nie żył 1500 lat temu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'