  • Data: 2014-06-17 15:57:14
    Temat: Re: Panorama Firm --> Trybun
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" lnoqnf$m4p$...@n...news.atman.pl

    > U mnie na telefonie automapa przelicza w ok 1-2sec max więc nie ma co narzekać.

    Porównałem szybkość Automapy z netbooka do szybkości PF z Monstera.
    Ta ostatnia koryguje bezzwłocznie, podczas gdy AotoMapie na netbooku
    korekcja zajmuje dużo/sporo czasu -- znacznie więcej niż 2 sekundy.
    Być może jest to efekt netbooka, nie samej nawigacji. Trudno
    porównywać programy pracujące w zupełnie innym środowisku, choć
    akurat te środowiska nie są zupełnie inne pod względem szybkości.

    Netbook ma 1 rdzeń, Monster ma 2 rdzenie, ale szybkość
    taktowania (chyba 1.6 GHz) w netbooku jest wyższa niż
    szybkość taktowania (chyba 1.2 GHz) w Monsterze.

    Netbook ma 1 GB RAMek -- dla W7S to tyle, co nic.
    Monster ma nieco około 620 MB, co dla Androida
    4.x nie stanowi ogromnej ilości.

    Netbook ma DDR2, Monster **chyba** też.

    Karta SD na pewno jest straszliwie powolna w zestawieniu
    z błyskiem Seagate chodzącym na 7200 rpm.

    Ogólnie jednak te szybkości (szukania drogi) nie są istotne.

    Natomiast nie potrafię porównać trafności wyboru -- a ta jest istotna.

    -=-

    Jedno jest pewne -- nieprawdziwe jest twierdzenie
    Trybuna dotyczące oślego uporu PF.

    -=-

    Nie mogę zainstalować PF na Overmaxie. Ponoć stosowna
    wersja (pracująca na 10 calach) jest przygotowywana.
    Nie wiem, co mają cale do wersji.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'