  • Data: 2012-04-19 20:11:59
    Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-19 19:38, Ghost pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Naprawde twierdzisz, ze jakosc/ilosc szybkich polaczen nie ma wplywu na
    > chec podjecia pracy w danej odleglosci?

    Nie próbuj nawet sugerować, że ja coś podobnego twierdziłem. Natomiast
    to co ja sądzę na ten temat jest w sumie nieistotne w kontekście
    średnich przebiegów samochodów osobowych, notowanych przez TÜV na
    obowiązkowych przeglądach technicznych. Gdybym jednak podchodził do
    Twojej tezy (przeciwstawnej do tego, co mi próbowałeś przypisać) ze
    statystycznego punktu widzenia, to w sumie jedynie mógłbym uznać, że
    takiej hipotezy odrzucić nie można (o ile byś to udowodnił).
    No, ale to w żaden sposób nie zmianie faktu, że średnio (statystycznie)
    Niemcy (i nie tylko Niemcy) jeżdżą rocznie po kilkanaście tysięcy
    kilometrów swoimi samochodami.