eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPanda czy Clio?Re: Panda czy Clio?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news-out1.kabelfoon.nl!
    newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!nx01.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neos
    trada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Panda czy Clio?
    Date: Fri, 19 Mar 2010 20:16:03 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 76
    Message-ID: <ho0ime$8fh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <op.u9nw4jv8bd5dre@arrow> <4b9fdb08$1@news.home.net.pl>
    <hnomji$og4$1@news.onet.pl> <4b9feba3$1@news.home.net.pl>
    <hnprcs$5uu$1@news.onet.pl> <4ba0c6e0$1@news.home.net.pl>
    <hnrhdv$ink$1@news.dialog.net.pl> <4ba15a8a$1@news.home.net.pl>
    <hnsdp0$gdn$1@news.onet.pl> <hnu59f$apa$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hnu690$1aa$1@news.dialog.net.pl>
    <hnu7dm$oi3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <ho0bh3$ovb$1@inews.gazeta.pl>
    <ho0fhl$oht$1@nemesis.news.neostrada.pl> <ho0fgi$8p4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cdu106.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1269026318 8689 83.30.170.106 (19 Mar 2010
    19:18:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 19:18:38 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ho0fgi$8p4$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265599
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ho0fgi$8p4$1@inews.gazeta.pl...
    > Yogi(n) pisze:
    > (...)
    >> Zaskoczony?
    >
    > Wcale.
    To było pytanie retoryczne, napisałeś że to ja byłem rzekomo zaskoczony,
    więc się zdziwiłem.... ech...

    >> A gdzie coś takiego napisałem? Jakiego upalania?
    >
    > Skoro przy 100kkm musiałeś robić wszystko, to samo z siebie się to nie
    > wzięło. Inna sprawa, że jak napisałem, trudno się dziwić naprawom
    > zawieszenia w wersji "usportowionej", która pewnie lekko nie miała.

    Ale ja się nie dziwiłem naprawom zawieszenia. Przeczytaj jeszcze raz. Ze
    zrozumieniem. W wątku mowa o jakości wykonania/wykończenia clio. W tym aucie
    była tragiczna. Nawet jesli poczynisz dwadzieścia dodatkowych, niczym
    nieuzasadnionych założeń, to nie obronisz tezy, że to normalne w
    czteroletnim aucie. Zmieniłem je na corollę, gdy miało 7 lat i 112 tys.
    przebiegu a wyglądało jakby miało 16-18. Nie, nie jeździłem nim inaczej jak
    corollą (nie woziłem cementu, kóz, rusztowań ani tarcicy luzem. Opakowanej
    też nie.). Nie ciągnąłem do odcinki. niezmieniałem biegów przy ośmiu
    tysiącach obrotów/min. Nie wiem, co jeszcze "ciekawego" wymyślisz. Co
    więcej, to corolla przez ponad sześć lat woziła moje dzieci, w czasach clio
    ich jeszcze na świecie nie było. Ani jedno ani drugie auto nie było "bite"
    czy malowane. Tak samo regularnie myte, woskowane, regularnie serwisowane.
    Sam lakier na clio wyglądał o wiele gorzej, że o wnętrzu nie wspomnę a tu
    nie tylko o wygląd chodzi, a o "integralność", w clio sie rozłaziło po
    prostu.

    >> Zwłaszcza wyskakujące przyciski, rozłażące się plastiki i zwierająca
    >> elektryka były wynikiem "upalania".
    >
    > Nie mam pojęcia - ja takich strat nie zauważyłem tak u siebie, jak
    > i u znajomych, którzy podobne patenty ujeżdżali. Podobnie jak problemy
    > z elektryką, której to w rzeczonym Clio zasadniczo nie było.
    >
    >> Gratuluję logiki.
    >
    > A dziękuję. O Corollę mogę zapytać jeszcze raz?

    Alez proszę! Co chcesz wiedzieć? standar wyposażenia - tak ze cztery oczka
    niższy od clio. Rocznik 2000. Model E11 FL. Pojemność 1,4, 12 koni mniej od
    clio. Jakość plastików (w dotyku, wygląd, spasowanie) - tak o pięć oczek
    wyżej. To była druga "od dołu" specyfikacja, czyli prawie "golas". To, że
    zawieszenie wytrzymywało polskie drogi - to prawda - ale jak przeczytasz
    jeszcze raz moje wypociny, to zauważysz, że nie o tym mowa w wątku. Mowa o
    plastikach i wykończeniu. Materiałach, ich spasowaniu, ich zachowaniu po
    paru latach eksploatacji.

    >> Cóż, widocznie mamy różne wymagania.
    >
    > Być może.
    >
    >> Mnie rozłażące się plastiki przeszkadzały.
    >
    > No właśnie nadal nie widzę tych rozłażących się plastików. Nawet w
    > starym Twingo. Możesz miałeś jakiś wyjątkowy egzemplarz?

    Nawet jesli był wyjątkowy (a był, choćby ze względu na silnik,
    przyspieszenie - a zwłaszcza - ceny napraw, których suma po mniej więcej
    2,5 roku przekroczyła wartość samochodu), to skutecznie zraził.

    A co do twingo - w twingo znajomego (chyba z 1996, czyli z lepszych czasów
    renaulta ) - kiedy je kupował w 2000 r., nie działały "tylko" - wajcha
    kierunkowskazów (nie odbijała, a mrugała tylko lewa strona); światło cofania
    (czujnik w skrzyni do wymiany) i przeciekający dach (ale tylko przy
    ulewach). To oczywiście normalne w czteroletnich autach tej marki, ale
    cóż.... Zadzwoniłem do niego własnie przed chwilą; to on pamiętał o tych
    usterkach - jak powiedział, sprzedał z ulga po 14 miesiącach.

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: