    From: irek <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Date: Sat, 06 Feb 2010 09:08:43 +0100

    W dniu 2010-02-06 08:45, Arek pisze:

    > ja jestem jeszcze w fazie nauki robienia filmów ale już kilka zrobiłem
    > zasysasz program multiAVCHD z tej strony
    > http://filepig.org/download/multiavchd/
    > zacznij zabawę z teledyskami bo niewiele zajmują ,z torrentów zaśsij jakiś
    > teledysk .mp4
    > roździelczość 1280 : 720 pixels
    > Display : 16:9
    > Frame rate : 25.000 fps
    > w programie wczytujesz plik video klikasz uruchom i po kilku min masz w
    > programie na C:\multiAVCHD
    > plik wynikowy np AVCHD-20100131-054011 wykasowywując cyfry robisz nazwę
> [...]

    Mogę do tego dodać uwagi:
    1. telewizor nie obsługuje menusów, nie ma sensu ich tworzyć
    2. telewizor nie czyta napisów z plików, musisz dodać je na stałe w
    multiavchd
    3. jeśli masz kamerę lub aparat fotograficzny - najlepiej panasonic -
    zapisujący filmy w avchd to tv powinien je wyświetlić bez przeróbek w
    jakimkolwiek programie. Tak naprawdę po to to gniazdo zostało stworzone.
    irek