  • 1. Data: 2010-02-04 19:49:32
    Temat: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Szukam opinii o TV Panasonica TX-P42S10E. Ma ktoś takiego? Co to jest
    warte?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-02-04 20:36:31
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Szukam opinii o TV Panasonica TX-P42S10E. Ma ktoś takiego? Co to jest
    > warte?

    Kiedy kupowałem TV dla siebie, wszystkie źródła, które uznaję za godne
    zaufania wskazywały, że to jeden z najlepszych - jeśli nie najlepszy -
    telewizor w tej klasie (czyli "dla ludu", w rozsądnym rozmiarze, do sygnału
    zarówno HD jak i SD).

    Ostatecznie kupiłem (jakieś 2,5 miesiąca temu) i jestem bardzo zadowolony.
    Obraz SD (kablówka cyfrowa, divxy z kompa przez HDMI) wygląda super,
    porównując z obrazem na monitorze LCD (przyzwoity NEC 22") i telewizorem LCD
    rodziców (już nie tak przyzwoity Sony 32") to wręcz rewelacyjnie. Obraz HD
    oczywiście również.

    Używam też do grania w Forzę 3 na X360 - również w tym zastosowaniu super
    się sprawdza. Mimo długo wyświetlanych kontrastujących elementów (np. biała
    pozycja w wyścigu na tle czarnego wnętrza auta przez godzinę jazdy) brak
    występowania jakichkolwiek "cieni", o przepaleniach nie wspominając (trochę
    się tego obawiałem). Da się subiektywnie odczuć typowy dla plazm czas
    reakcji - mimo, że mój wspomniany wyżej monitor ma 5 ms, to jak odpalę na
    nim jakieś porównywalne wyścigi, to mam wrażenie że coś nie gra ;)

    Jedynie obraz "komputerowy" (tzn. eksplorator, outlook, teksty itp.) nie
    jest idealnie czytelny (małe czcionki), IMO do pracy na komputerze ten
    telewizor się nie nadaje, co najwyżej żeby np. odpalić kolejny film. Ale
    biorąc pod uwagę, że to *telewizor*, to nie powinno to mieć
    większego/żadnego znaczenia. Poza tym nie mam pojęcia, jak pod tym akurat
    względem wypadają inne telewizory (w tym LCD).

    Podsumowując: polecam, IMHO nie zawiedziesz się. Moi rodzice niedługo będą
    zmieniać swój TV i prawdopodobnie też kupią taki sam.

  • 3. Data: 2010-02-05 00:54:40
    Od: "M" <(tegotuniema)marila@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sygnału zarówno HD jak i SD).
    > zmieniać swój TV i prawdopodobnie też kupią taki sam.

    Potwierdzam wszystko co zostalo napisane i rowniez jestem bardzo zadowolony.
    Jeden minus tv nie pamieta ostaniego zrodla syhnalu jesli bylo nim hdmi. Po
    wlaczeniu masz zawsze TV

    Mariusz

  • 4. Data: 2010-02-05 01:24:56
    Od: Padre <P...@n...net>

    ? sw?j TV i prawdopodobnie te? kupi? taki sam.

    > Potwierdzam wszystko co zostalo napisane i rowniez jestem bardzo zadowolony.
    > Jeden minus tv nie pamieta ostaniego zrodla syhnalu jesli bylo nim hdmi. Po
    > wlaczeniu masz zawsze TV

    W panasonicach uruchamia się tryb hotelowy a tam wybiera się co ma być
    po włączeniu, ważne szczególnie dla tych co nie używają anteny naziemnej.

  • 5. Data: 2010-02-05 06:34:04
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    ja od kilkunastu dni jestem posiadaczem TX-P42U10E ta sama klasa co Twój
    opinie wyżej potwierdzam dodam jeszcze przednią zabawę z kartą SDHC
    nagrywanie filmów zdjęć

    Arek.

  • 6. Data: 2010-02-05 22:51:27
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    "Arek" <a...@a...2a.pl> pisze o tym:

    =>ja od kilkunastu dni jestem posiadaczem TX-P42U10E ta sama klasa co
    Twój
    =>opinie wyżej potwierdzam dodam jeszcze przednią zabawę z kartą SDHC
    =>nagrywanie filmów zdjęć
    =>
    =>Arek.
    =>

    masz jakis przewodnik (krok po kroku) jak wyswietlic jakikolwiek film
    z karty SD

    JanQ

  • 7. Data: 2010-02-06 07:45:36
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > masz jakis przewodnik (krok po kroku) jak wyswietlic jakikolwiek film
    > z karty SD
    >
    > JanQ

    ja jestem jeszcze w fazie nauki robienia filmów ale już kilka zrobiłem
    zasysasz program multiAVCHD z tej strony
    http://filepig.org/download/multiavchd/
    zacznij zabawę z teledyskami bo niewiele zajmują ,z torrentów zaśsij jakiś
    teledysk .mp4
    roździelczość 1280 : 720 pixels
    Display : 16:9
    Frame rate : 25.000 fps
    w programie wczytujesz plik video klikasz uruchom i po kilku min masz w
    programie na C:\multiAVCHD
    plik wynikowy np AVCHD-20100131-054011 wykasowywując cyfry robisz nazwę
    AVCHD i całą zawartość kopiujesz na kartę do folderu który musisz zrobić o
    nazwie PRIVATE teledysk powinien śmigać
    natomiast chcąc oglądać jakiś fim Xvid/Divx ja przekonwertowywuję go w
    programie Total Video Converter
    na plik .mpg na rozdzielczość 720 : 576 ,16:9 , 25.000 fps otwieram plik w
    multiAVCHD i postępuję jak wyżej z .mpg plik wynikowy będzie o nazwie
    SD_VIDEO i ten folder przekopiowujesz prosto na kartę nie do folderu PRIVATE
    możesz też zassać gotowca z torrenta np : http://torrenty.org/torrent/450187
    to jest już druga część filmu BBC Planeta Ziemia pierwsza dodana była kilka
    dni wcześniej
    więcej dowiesz się od ludzi na forum
    http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic-f68.html
    pozdrawiam

    Arek.

  • 8. Data: 2010-02-06 08:08:43
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-06 08:45, Arek pisze:

> [...]
    > to jest już druga część filmu BBC Planeta Ziemia pierwsza dodana była kilka

    Mogę do tego dodać uwagi:
    1. telewizor nie obsługuje menusów, nie ma sensu ich tworzyć
    2. telewizor nie czyta napisów z plików, musisz dodać je na stałe w
    multiavchd
    3. jeśli masz kamerę lub aparat fotograficzny - najlepiej panasonic -
    zapisujący filmy w avchd to tv powinien je wyświetlić bez przeróbek w
    jakimkolwiek programie. Tak naprawdę po to to gniazdo zostało stworzone.
    irek

  • 9. Data: 2010-02-07 09:20:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Feb 2010 21:36:31 +0100, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>
    wrote:

    >Podsumowując: polecam, IMHO nie zawiedziesz się. Moi rodzice niedługo będą
    >zmieniać swój TV i prawdopodobnie też kupią taki sam.

    Dzięki za info. Masz może instrukcję w PDF do niego? Bo w necie
    znalazłem tylko jakiś manual dotyczący instalacji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2010-02-07 15:21:58
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Dzięki za info. Masz może instrukcję w PDF do niego? Bo w necie
    > znalazłem tylko jakiś manual dotyczący instalacji.

    Nie mam...