  • Data: 2010-02-06 07:45:36
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > masz jakis przewodnik (krok po kroku) jak wyswietlic jakikolwiek film
    > z karty SD
    >
    > JanQ

    ja jestem jeszcze w fazie nauki robienia filmów ale już kilka zrobiłem
    zasysasz program multiAVCHD z tej strony
    http://filepig.org/download/multiavchd/
    zacznij zabawę z teledyskami bo niewiele zajmują ,z torrentów zaśsij jakiś
    teledysk .mp4
    roździelczość 1280 : 720 pixels
    Display : 16:9
    Frame rate : 25.000 fps
    w programie wczytujesz plik video klikasz uruchom i po kilku min masz w
    programie na C:\multiAVCHD
    plik wynikowy np AVCHD-20100131-054011 wykasowywując cyfry robisz nazwę
    AVCHD i całą zawartość kopiujesz na kartę do folderu który musisz zrobić o
    nazwie PRIVATE teledysk powinien śmigać
    natomiast chcąc oglądać jakiś fim Xvid/Divx ja przekonwertowywuję go w
    programie Total Video Converter
    na plik .mpg na rozdzielczość 720 : 576 ,16:9 , 25.000 fps otwieram plik w
    multiAVCHD i postępuję jak wyżej z .mpg plik wynikowy będzie o nazwie
    SD_VIDEO i ten folder przekopiowujesz prosto na kartę nie do folderu PRIVATE
    możesz też zassać gotowca z torrenta np : http://torrenty.org/torrent/450187
    to jest już druga część filmu BBC Planeta Ziemia pierwsza dodana była kilka
    dni wcześniej
    więcej dowiesz się od ludzi na forum
    http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic-f68.html
    pozdrawiam