  • Data: 2010-02-21 20:02:04
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też przymierzam się do kupna tej plazmy, tylko 46 albo 50 cali. Mam tylko
    > problem, bo nie wiem, jaka jest różnica (poza ceną) między wariantami S10,
    > G10 i U10?
    > Ktoś może to już przerabiał?

    Witam, przedstawiam swoją opinię po 2 mies. różnych testów i wreszcie
    zakupie plazmy HD-Ready 50" TX-P50X10Y!
    1. TV -ważniejsza jest jakość sygnału HD niż TV FullHD
    2. W TV nigdy nie ma i nie będzie sygnału Full HD (1980x1080)
    3. Tylko i wyłącznie pod Blu-Ray można kupić TV Full-HD

    Oglądam na Eurosporcie HD olimpiadę i palce lizać... a znajomi jęczą z
    zachwytu kolorów, jakości, itp, itd.
    Jeśli nie pod Blu-Ray to tylko HD-Ready. Pozdr