  • Data: 2010-02-23 16:10:20
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu całkiem niedawno z satelity:
    > http://satkurier.pl/news/49003/nat-geo-wild-hd-po-po
    lsku-z-24-5w.html
    > Być może, gdyby nie nius w satkurierze to nadal byłoby niekodowane ;-)
    > Może jednak nigdy nie mów nigdy!
    > <ciach>

    Hmmm... akurat mam ten kanał :)
    Jest rzeczywiście piękny na moim TV HD-Ready :), ale ja nie wierzę, że jest
    on nadawany w pełnej rozdzielczości 1920x1080.
    Przecież szerokość pasma kosztuje....
    No właśnie, może ktoś z Was dołączy do dyskusji i upewni nas, że sygnał HD w
    TV jest rzeczywiście pzresyany w rozdziałce 1920x1080. Pozdr