  • Data: 2010-02-23 19:17:48
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyb źle zrozumiałeś moją wypowiedź lub nie jej czytałeś!!!
    > Nie pisałem, że FHD jest niepotrzebne, tylko to, że podczas  kilku mies.
    > testów w salonach u znajomych itp. nie zauważyłem różnicy już z odl. 2m. dla
    > TV HD oglądanej na TV FHD i HDReady....
    > Oglądam z 3-3,5m i jest rewelacyjnie, a jestem wymagający -jestem b.
    > zadowolony z HD-Ready. ;P Pozdrowionka!

    kazdy ma inny gust i inny wzrok, dla mnie siedząc 2,5m od tv 50
    calowego roznica miedzy 720p a 1080p jest wyrazna.
    Oczywiscie przy 42calach i mniej powyzej 2m nie zauwazysz zadnej
    roznicy dlatego trzeba rozważnie wydawać pieniazki.
    Jedną glupotę napisałeś tez wyzej, że obraz na HDready dla sygnalu SD
    jest lepszy od FHD, bo nie ma żadnej rożnicy.