  • Data: 2010-02-21 22:17:54
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd ta pewność?
    Czytaj net...

    > A w czym niby Full HD jest gorsze od HR Ready, żeby kupować "tylko HD
    > Ready"?

    1. droższe
    2. więcej prądu
    3. niektóre syczą ("bzyczą") -wysoka rozdzielczość
    4. sygnał analogowy i SD lepiej wygląda na HD-Redy niż na Full
    5. sygnał TV HD to właśnie rozdzielczość zbliżona do HD-Redy
    Ja nie lubię przepłacać, więc wybrałem HD-Ready -nie widziałem różnicy
    pomiędzy obrazem z Full i Ready. Długo mógłbym opisywać moją przygodę z
    testowaniem i wyborem. Chyba, że kupujecie pod Kompa, ale wtedy to raczej
    LCD...
    Polecam:
    http://hdtv.com.pl/forum/panasonic/38250-panasonic-s
    eria-x10-tx-p37x10-tx-p42x10-tx-p50x10-test-opinie-w
    szy.html