  • Data: 2010-02-23 18:18:27
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm... akurat mam ten kanał :)
    > Jest rzeczywiście piękny na moim TV HD-Ready :), ale ja nie wierzę, że jest
    > on nadawany w pełnej rozdzielczości 1920x1080.
    > Przecież szerokość pasma kosztuje....
    > No właśnie, może ktoś z Was dołączy do dyskusji i upewni nas, że sygnał HD w
    > TV jest rzeczywiście pzresyany w rozdziałce 1920x1080. Pozdr

    bylo i jest juz sporo programow nadawanych w FHD, wiec mocno
    przesadzasz. Oczywiscie na razie w PL nawet zwykle HD ready to
    rzadkosc ale w koncu sie to zmieni. Co do 50 cali to przy tej
    wielkosci przekątnej HD ready to już mało, widac piksele z bliska...
    no chyba ze siedzisz daleko od ekranu - wtedy to ma sens. Ale nie pisz
    i nie uogolniaj że FHD jest niepotrzebne, chocby masa filmow w mkv,
    jesli juz nie wierzysz w TV z satelity.
    Glupotą jest kupowanie FHD przy 32 calach, przy 50 kupowanie HDReady
    to juz jest dla mnie mało sensowne.