  • 151. Data: 2009-01-21 20:21:08
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    Canon rules ;)

  • 152. Data: 2009-01-21 23:41:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jan 2009, m...@a...net.pl wrote:

    > Ale nie taki.
    > Do kompakta wystarczy tanszy - liniowy.
    > :-)

    Pas, skoro to prawda :D

    pzdr, Gotfryd

  • 153. Data: 2009-01-21 23:43:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jan 2009, Radio Erewan wrote:

    > W kompakcie dysponujesz przysłonami 2.8-8 i szary filtr jest bardzo
    > przydatny, bez względu na głębię.

    No toś mnie rozpłaszczył, przy okazji dementując do zera tezę
    o przydatnosci czegoś "do lustrzanki" (zamiast "do fotoaparatu"),
    dzięki za wsparcie :D
    Przyznaję że problem "białe niebo i nie da sie inaczej bo przysłony
    brakuje" był, ale jako posiadacz f:11 słabo o nim pamiętam.

    pzdr, Gotfryd

  • 154. Data: 2009-01-21 23:50:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Co do Fuji, to się okaże w tym roku czy jeszcze są na rynku.

    IMVHO bez powodu nowej matrycy nie opisali.
    Jak sądzę ze względu na "trzymany" patent ich *stać* na umiarkowany
    udział w wyścigu - okienko w którym mogą sobie "zaśpiewać" cenę
    na następcę S5, w którym będą uzyszkodnicy którzy KUPIĄ, jest dość
    szerokie.
    Zwyczajna dyktatura monopolisty :D

    Acz wyklyczyć tego, że w pewnej chwili komuś odsprzedadzą cały dział
    "z dobrodziejstwem inwentarza" nie można. Ale jak sądzę czasy kryzysu
    nie są dobre na taką sprzedaż.

    pzdr, Gotfryd

  • 155. Data: 2009-01-22 00:12:33
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 00:50:11 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > udział w wyścigu - okienko w którym mogą sobie "zaśpiewać" cenę
    > na następcę S5, w którym będą uzyszkodnicy którzy KUPIĄ, jest dość

    Na wyprodukowanie szpeju w opłacalnej ilości, czasy dekoniunktury nie muszą
    być najlepsze.
    Produkt innego, tym razem wielkiego producenta, może nie ujrzeć światła
    dziennego w tym roku, a może być nomen omen średni niefart.

    > Acz wyklyczyć tego, że w pewnej chwili komuś odsprzedadzą cały dział
    > "z dobrodziejstwem inwentarza" nie można. Ale jak sądzę czasy kryzysu
    > nie są dobre na taką sprzedaż.

    Powiedz to Sanyo. :-)

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 156. Data: 2009-01-22 00:18:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gotfryd Smolik news:

> [...]
    > udział w wyścigu - okienko w którym mogą sobie "zaśpiewać" cenę
    > na następcę S5, w którym będą uzyszkodnicy którzy KUPIĄ, jest dość

    He he, dokładnie. Walną $5000 - no problem, nawet D3x nie jest żadną
    alternatywą.
    Może Olympus ich wykupi :>

  • 157. Data: 2009-01-22 06:52:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <gl7d75$4sr$2@nemesis.news.neostrada.pl>,
    > Marx nabazgrał:

    > Nooo, i aparatu nie ma, taka wiocha :)

    to akurat zaleta, ale prad zre jak zwykla komorka, a haslo SMSowe jest
    nieczytelne bo nei rozroznia duzych/maktch liter...
    Marx

  • 158. Data: 2009-01-22 06:57:28
    Od: Marx <M...@n...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > No piszę: tulejka na plaster, gumkę albo inny drut, byleby
    > obudowy trzymała.
    daj spokoj, nikt praktycznie tego nie stosuje poza kilkoma wariatami z
    p.r.f.c... ;)

    > Padła sugestia że "posiadaczowi lustrzanki coś się wciśnie" i był
    > między tym filtr - szukam przypadków dla których obiektem wciskania
    > ma byc akurat posiadacz lustrzanki.
    j/w - do kompaktow nie zaklada filtrow praktycznie nikt...

    > BTW: sugeruję na allegro popatrzeć na filtry i zastanowić się
    > do czego są kupowane wszystkie filtry 49mm i mniejsze.
    do kamer?
    nie mam pojecia, ale wiem, ze niewiele osob doklada cokolwiek do
    kompaktow, szczegolnie tzw laikow ktorzy nawet na to nie wpadna, ze
    istnieje cos takiego jak tulejka, a polar kojarzy im sie z ubrankiem na
    zimne dni
    Marx

  • 159. Data: 2009-01-22 06:58:24
    Od: Marx <M...@n...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Pas, skoro to prawda :D

    mam liniowy, w kompakcie dziala, fama glosi ze jest skuteczniejszy
    w lustrzance nie probowalem, ciekawe czy AF faktycznie sie gubi, musze
    sprobowac
    Marx

  • 160. Data: 2009-01-22 06:59:28
    Od: Marx <M...@n...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > Przyznaję że problem "białe niebo i nie da sie inaczej bo przysłony
    > brakuje" był, ale jako posiadacz f:11 słabo o nim pamiętam.

    nie wystarczy czasu skrocic?
    glebia i tak jest duza
    Marx