  • 161. Data: 2009-01-22 07:01:29
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Marx <M...@n...com>

    dominik pisze:

    > Jak się okaże, że do wizjera trzeba pchać drogi ekran LCD wysokiej
    > rozdzielczości, specjalnie mieć porządny procesor, a i tak będą lagi, a
    > w ciemności problemu... to chyba nagle dalmierze wrócą do łask. Tym
    > bardziej, że na rynku wiele zapomnianych fajnych szkieł, które są za
    > grosze.
    a to wy przez wziernik potraficie widziec w ciemnosci?
    ja widze w ciemnosci na kompakcie, ale na wyswietlaczu (hint: IR)
    Marx

  • 162. Data: 2009-01-22 07:13:38
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > Dział marketingu Olympus ma niezły więc o reklamy nie musisz się
    > martwić. A stado testów gdzie taki kompakt masakruje G10 jakością zdjęć
    > też by nie zaszkodziło.

    z ta niezloscia sie nie zgodze
    jedyne reklamy aparatow jakie widzialem w polskiej TV to Sony, Panasonic
    i chyba kiedys jakis Nikon...
    Marx

  • 163. Data: 2009-01-22 07:14:45
    Od: Marx <M...@n...com>

    Roman Rumian pisze:
    > Marx pisze:
    > (...)

    > Kiedy fotografuje wnętrza katedr, sceny na wolnym powietrzu też ?

    to kup lustrzanke i nie marudz. 99% uzytkownikow kompaktow katedry
    widuje raczej rzadko a fotografuje jeszcze rzadziej.
    Marx

  • 164. Data: 2009-01-22 07:29:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > z ta niezloscia sie nie zgodze
    > jedyne reklamy aparatow jakie widzialem w polskiej TV to Sony,
    > Panasonic i chyba kiedys jakis Nikon...

    To pewnie chodzi o marketing szeptany ;)

  • 165. Data: 2009-01-22 07:38:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > Do tego trzyma na bateriach najdłużej z tego
    > co teraz można kupić i jest jednym z tańszych.

    Rzekłbym, że najkrócej, ale to już nieaktualne, bo nie używam.
    I faktem jest, że design przerósł czytelność.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 166. Data: 2009-01-22 07:55:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > To pewnie chodzi o marketing szeptany ;)

    chyba o marketing upierdliwy w wykonaniu kolegow: Kowalskiego i Ludwina...
    Marx

  • 167. Data: 2009-01-22 08:51:55
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-22 08:14:45 +0100, Marx <M...@n...com> said:

    > to kup lustrzanke i nie marudz. 99% uzytkownikow kompaktow katedry
    > widuje raczej rzadko a fotografuje jeszcze rzadziej.

    Pojedź do Mediolanu albo Pizy i powtórz to jeszcze raz.

    de Fresz

  • 168. Data: 2009-01-22 09:12:14
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marx pisze:
    > a to wy przez wziernik potraficie widziec w ciemnosci?
    > ja widze w ciemnosci na kompakcie, ale na wyswietlaczu (hint: IR)

    IR jest fajny, ale się dawno temu skończył. Kiedyś większe hybrydy miały
    ten tryb, a dzisiaj co? Które aparaty mają taką możliwość w ogóle?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 169. Data: 2009-01-22 10:19:35
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gl97qg$lov$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Rzekłbym, że najkrócej, ale to już nieaktualne, bo nie używam.
    > I faktem jest, że design przerósł czytelność.

    A to ciekawe, bo używam równolegle tej Motki i Nokii z niby
    dobrą baterią. Motką więcej rozmawiam (tak ze cztery razy)
    i rzadziej ładuję...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 170. Data: 2009-01-22 13:35:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > A to ciekawe, bo używam równolegle tej Motki i Nokii z niby
    > dobrą baterią. Motką więcej rozmawiam (tak ze cztery razy)
    > i rzadziej ładuję...

    Coś było z bateriami, bo kupę ludzi chwali je za długość działania i
    równocześnie inna kupa ludzi nie zobaczyła żadnego cudu. Mnie to
    wystarczało na dwa dni z gadaniem (jakaś nowa Nokia wyciąga około 4 dni).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /Kraków - piękne miasto psich kup i billboardów, piwem i moczem pachnące.../