  • 171. Data: 2009-01-22 16:13:03
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marx napisał:

    > z ta niezloscia sie nie zgodze
    > jedyne reklamy aparatow jakie widzialem w polskiej TV to Sony, Panasonic
    > i chyba kiedys jakis Nikon...

    Polska jest ewenementem jeśli chodzi o wpływ reklamy telewizyjnej na
    sprzedaż. Na świecie dominuje jednak prasa i outdoor. Tutaj widziałem
    sporo Olympusa. OK, można mieć pretensje że nie dostosowali medium do
    kraju, ale podobny "błąd" popełnił Canon. Mało w telewizji (choć
    istnieją) za to masa reklam zewnętrznych i w prasie.

    m.
    --
    A killfile rośnie, rośnie, rośnie
    score kołysze się u stóp

  • 172. Data: 2009-01-22 23:59:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2009, Marx wrote:

    > nie wystarczy czasu skrocic?

    W części kompaktów nie ma tyle na skali ;)
    Za mała liczba przysłony i za długi czas.
    Nie wiem czy w nowych modelach zdarzają takie przypadki, ale niewątpliwie
    były (były omawiane na grupie) i nie chodziło o Benq czy Mediona.

    > glebia i tak jest duza

    Oczywiście :D

    pzdr, Gotfryd

  • 173. Data: 2009-01-23 00:03:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2009, Marx wrote:

    > j/w - do kompaktow nie zaklada filtrow praktycznie nikt...

    > do kamer?
    > nie mam pojecia, ale wiem, ze niewiele osob doklada cokolwiek do kompaktow,

    Nie, to "kwestia skali".
    Jeśli do kompaktu dołoży coś co 20. użyszkodnik, to spokojnie łączna
    ilość szpejów przeskoczy "obslustrzonych".
    A przynajmniej w poprzednich latach (kiedy luster było mniej)
    przeskakiwałaby :D

    > szczegolnie tzw laikow ktorzy nawet na to nie wpadna, ze istnieje cos takiego
    > jak tulejka, a polar kojarzy im sie z ubrankiem na zimne dni

    A kto, jak nie tacy laicy właśnie, kupuje bezpowłokowe filtry Hamy?

    pzdr, Gotfryd

  • 174. Data: 2009-01-23 07:09:11
    Od: Marx <M...@n...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > W części kompaktów nie ma tyle na skali ;)
    > Za mała liczba przysłony i za długi czas.

    tzn? ciekaw jestem bo V1 ma mozliwy do ustawienia b krotki czas
    Marx

  • 175. Data: 2009-01-23 07:13:04
    Od: Marx <M...@n...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > A kto, jak nie tacy laicy właśnie, kupuje bezpowłokowe filtry Hamy?

    ale to na superzoomy, i tylko gdy wyczytaja na grupie ze taki filtr
    "chroni obiektyw" ;) Prawde mowiac nigdy jeszcze nie spotkalem kogos
    innego niz ja, aby na malym kompakcie mial cos zalozone...
    Marx

  • 176. Data: 2009-01-23 07:32:32
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mikolaj Machowski pisze:
> [...]
    > kraju, ale podobny "błąd" popełnił Canon. Mało w telewizji (choć
    > istnieją) za to masa reklam zewnętrznych i w prasie.

    nic dziwnego skoro 90% populacji oglada wylacznie 4 te same kanaly
    Reklama w gazetach do mnie nie dociera, bo jedyne gazety jakie kupuje sa
    dla dzieci. Wiadomosci w "gazetach fachowych" sa nie dosc ze
    przeterminowane, to obarczone powaznym bledem sponsoringu. Outdoor to
    pewnie znaczy bilboard - byc moze w Warszawie wystepuje, ale nie u mnie.
    Najbardziej zauwazalna reklama sa dla mnie flejmy na grupie ;) mimo iz
    zupelnie nieprzydatne.
    Marx

  • 177. Data: 2009-01-23 08:03:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marx pisze:

    > Outdoor to
    > pewnie znaczy bilboard - byc moze w Warszawie wystepuje, ale nie u mnie.

    W jakim cudownym miejscu Polski mieszkasz, że ci krajobrazu tysiącem
    bilbordów na tysiącu metrów drogi nie oszpecili??? ;)

    Outdoor w Polsce to chyba nie trafia z powodu nadmiaru. A jak wiadomo -
    nadmiar bodźców człowiek uczy się ignorować - jak nadmierny hałas, który
    przestaje być słyszany ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 178. Data: 2009-01-23 14:00:31
    Od: Marx <M...@n...com>

    Paweł W. pisze:

> [...]
    >
    > Outdoor w Polsce to chyba nie trafia z powodu nadmiaru. A jak wiadomo -
    > nadmiar bodźców człowiek uczy się ignorować - jak nadmierny hałas, który

    biloboardy sa, ale aparatow na nich nie uswiadczysz (raz byl jakis
    kompakt, bodajze na bilboardzie z MM)
    Marx

  • 179. Data: 2009-01-23 15:34:04
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marx napisał:
    > przeterminowane, to obarczone powaznym bledem sponsoringu. Outdoor to
    > pewnie znaczy bilboard - byc moze w Warszawie wystepuje, ale nie u mnie.

    Billboardy, wielkie płachty na ścianach budynków.

    m.
    --
    - Squeak?
    - SQUEAK.

  • 180. Data: 2009-01-23 15:35:17
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Mikolaj Machowski napisał:

    > Billboardy, wielkie płachty na ścianach budynków.

    Się wysłało zanim skończyłem:

    przystanki komunikacji miejskiej, słupy ogłoszeniowe.

    m.
    --
    Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy.
    - Oscar Wilde