  • 91. Data: 2009-01-20 14:51:05
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > No akurat tego nie widać na jpg.

    Zależy którego kita, bo w samplach na dpreview używają dwóch. Ten dłuższy
    jest raczej przeciętny, ale tego można się było spodziewać.

  • 92. Data: 2009-01-20 14:51:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kurdybanek pisze:
    > Co ci da te 20-30 Mpix, skoro szczegóły i tak szum zeżre?

    Idealnych 10Mpx. Reszta w archiwum

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 93. Data: 2009-01-20 14:53:49
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-01-20, wto o godzinie 15:46 +0100, Janko Muzykant pisze:

    > Poprawna co najwyżej.
    > Ale bez rawa to se można teoretyzować.

    > No akurat tego nie widać na jpg.

    Pościągałem sobie trochę rawów z G1 i jak dla mnie jest wystarczająco
    dobrze. Z tym, że ja porównuję do D7D. Jeszcze musiałbym sobie zrobić
    porównanie tych samych ujęć, ale na razie mi się nie spieszy. Poczekam
    na G1 HD. Wtedy będę się poważnie zastanawiał.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 94. Data: 2009-01-20 15:05:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gl4eaj$n7j$3@inews.gazeta.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:

    > W czym problem założyć 50/1.4?

    I te pół przesłony to jakiś taki potężny skok jest?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 95. Data: 2009-01-20 15:05:35
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <gl4eaj$n7j$3@inews.gazeta.pl>,
    > Mateusz Ludwin nabazgrał:
    >
    > I te pół przesłony to jakiś taki potężny skok jest?

    No skoro gośc pisze, że jak komus nie zalezy na papierowej GO to założy 1.7, to
    pytam czemu nie założyć 1.4 jak komuś zależy.

  • 96. Data: 2009-01-20 15:10:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    grzybu pisze:
    > Pościągałem sobie trochę rawów z G1

    Czym to otworzyć? Bo cs3 nie czyta (chyba że wyszedł nowy otwieracz).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/

  • 97. Data: 2009-01-20 15:11:06
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:

    > Czym to otworzyć? Bo cs3 nie czyta (chyba że wyszedł nowy otwieracz).

    Raw Therapee na pewno.

  • 98. Data: 2009-01-20 15:11:11
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Czym to otworzyć? Bo cs3 nie czyta (chyba że wyszedł nowy otwieracz).

    A CS2 czyta ;)
    Najpierw DNG converter...

  • 99. Data: 2009-01-20 15:19:02
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-01-20, wto o godzinie 16:10 +0100, Janko Muzykant pisze:

    > Czym to otworzyć? Bo cs3 nie czyta (chyba że wyszedł nowy otwieracz).

    Ja to otwierałem w Raw Therapee.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 100. Data: 2009-01-20 15:27:40
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Co ci da te 20-30 Mpix, skoro szczegóły i tak szum zeżre?
    --------------------
    Może nie do końca zeżre, ale obraz będzie porównywalny
    co najwyżej z dzisiejszymi małpkami, które nawet na minimalnych
    czułościach podpierają się redukcją szumu.

    > Pomijając
    > fakt, że śmiem wątpić, czy nawet osławione Zuiczki ;) są w stanie
    > przenieść taką rozdzielczość przy tak małej matrycy.
    ----------------------
    Już dzisiejsze Zuiki musiały by się wykazać rozdzielczościami
    na poziomie 110 l/mm jeśli mają wykorzystać rozdzielczości
    12-milionowych matryc 4/3, przy 25 mln wymagania rozdzielczości
    podskoczą do ok. 160 l/mm. Obiektywy we współczesnych
    mapłkach wprawdzie bez trudu osiągają rozdzielczości rzędu
    200-250 l/mm, ale na znacznie mniejszej powierzchni, więc
    raczej wątpię by Olympusowi udała się taka sztuka z matrycami 4/3.

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl