  • 11. Data: 2010-08-31 15:25:35
    Temat: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    PaPi <...@...3> napisał(a):

    > Pech to sie nazywa dekodery w C+ a juz na pewno Pace (bo taki mam).
    > 1. Nie ma mozliwosci ustawienia nagrywania cyklicznego - w UPC jak
    > chcesz nagrac serial czy film dokumentalny lecacy odcinkami nie trzeba
    > pamietac - mozna nagrywac wszystko od razu.
    > 2. Nie ma mozliwosci nagrywania 2 programow na raz w "normalny" sposob.
    > Zeby to zrobic trzeba drugi program nagrywac z timeshift.
    > 3. Program TV chodzi tragicznie wolno - od nacisniecia przycisku mija
    > prawie 2 minuty zanim wczyta te dane.
    > 4. Programu TV nie ma dla wszystkich stacji.

    1. to jkim cudem raz zaprogramowane seriale dla mojej żony nagrywały się
    przez dwa miesiące?
    Normalnie można ustawić "co dzień", "co tydzień" - brakuje chyba
    opcji "poniedziałek-piątek", spotykanej kiedyś w magnetowidach.
    Albo nie umiesz tego ustawić, albo masz stary soft.

    2.Przeglądanie EPG i tak jest szybsze, niż Philipsie PVR.
    W PACE ściągnięcie WSZYSTKICH danych idzie trochę wolno ale potem tylko
    przewijasz przez wszystkie dni i kanały i od razu czytasz.
    W Philipsach, tak samo jak w Mediasatach po każdym przewinięciu pozycji -
    kanału lub czasu nadawania musisz czekać na ściągnięcie dodatkowych
    informacji, czasem kilka razy klikając, bo "informacja niedostępna".
    Brak programu TV dla niektórych kanałów to wina nadawców a nie sprzętu.

  • 12. Data: 2010-08-31 16:20:46
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-31 16:21, PaPi pisze:

    > Pech to sie nazywa dekodery w C+ a juz na pewno Pace (bo taki mam).

    To chyba nie ejst jedyny dekoder w ich ofercie, mozesz brac inny.

    > 1. Nie ma mozliwosci ustawienia nagrywania cyklicznego - w UPC jak
    > chcesz nagrac serial czy film dokumentalny lecacy odcinkami nie trzeba
    > pamietac - mozna nagrywac wszystko od razu.

    Da się, bez zadnego problemu możesz ustawic nagrywanie cykliczne

    > 2. Nie ma mozliwosci nagrywania 2 programow na raz w "normalny" sposob.
    > Zeby to zrobic trzeba drugi program nagrywac z timeshift.

    To prawda ale myślę że zanim potraktujesz to jako jego rzeczywistą wadę
    wskarz proszę dostępny na rynku dekoder, który to potrafi. Nie potrafisz
    ? a może znalazłeś tylko kosztuje 2000 zł ?

    > 3. Program TV chodzi tragicznie wolno - od nacisniecia przycisku mija
    > prawie 2 minuty zanim wczyta te dane.

    to prawda, EPG jest masakryczne

    > 4. Programu TV nie ma dla wszystkich stacji.

    to też potwierdzam, ciekwe z jakiego powodu

    > Reasumujac, Pace to niezle g. Czekam na okazje zeby wypowiedziec umowe
    > C+. Przy niej opluwana przeze mnie UPC to zupelnie inna liga.

    Reasumując uważasz że platforma cyfrowa jest do niczego bo:

    - nie umiesz ustawic nagrywania cyklicznego
    - wolno działa EPG
    - wybrałeś z oferty niedopracowany dekoder

    śmieszne

  • 13. Data: 2010-08-31 19:35:18
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Reasumując uważasz że platforma cyfrowa jest do niczego bo:
    >
    > - nie umiesz ustawic nagrywania cyklicznego

    Byc moze napisalem niezbyt jasno - nie chodzilo mi tylko o mozliwosc
    nagrywania z kanalu A o godzinie XX programu codziennie ile o mozliwosc
    nagrywania programu ktory leci co jakis czas ?
    Np. w planete filmy dokumentalne podzielone sa czesto na odcinki, zas te
    nie sa nadawane o stalych godzinach.
    Np. film pt. samoloty wojskowe na swiecie nadawany jest jutro o godzinie
    20:45 i 21:50 - odpowiednio odcinek 8 i 9 z 17. Kolejne odcinki nie lece
    pojutrze a w piatek o godzinie 7:50 - odcinek 2.
    Itd.
    W UPC mozna ustawic nagrywanie i to z poziomu EPG a nie recznie, ze
    nagra wszystkie odcinki interesujacego cyklu.

    Czy maja taka mozliwosc jakiekolwiek dekodery Cyfry ?

    > - wolno działa EPG

    Dziala tragicznie wolno. Do tego nie ma wszystkich programow.
    Reasumujac - chcac sobie cos nagrac w Animal Planete HD uzytkownik C+
    musi kupic gazete i ... recznie wklepac co go interesuje.
    Zenada.

    > - wybrałeś z oferty niedopracowany dekoder

    Jaki dopracowany - tj. z szybko dzialajacym EPG, gdzie sa wszystkie
    programy oraz z mozliwoscia zaprogramowania nagrania jw. ma w swojej
    ofercie C+ ?

    > śmieszne

    Smieszna to jest moja glupota i popedliwosc. W UPC nie bylo TVP HD a
    zaczynaly sie mistrzostwa. Polecialem, kupilem C+ i ... w piatek w nocy
    UPC wlaczyla TVP HD.
    Razem z nim takie programy jak Discovery Historia, TVP Sport, TVP Historia.
    No ale coz poradze na moja glupote ? Na szczescie, zgodnie z tym co
    mowil (mam nadzieje nie wcisnal mi kitu) sprzedawca, moge po okresie
    promocyjnym oddac dekoder Pace i wziac najtanszy oraz zmienic na
    najtansza opcje programowa.

  • 14. Data: 2010-08-31 19:38:45
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > To prawda ale myślę że zanim potraktujesz to jako jego rzeczywistą wadę
    > wskarz proszę dostępny na rynku dekoder, który to potrafi. Nie potrafisz
    > ? a może znalazłeś tylko kosztuje 2000 zł ?

    Dekoder UPC, Philips, mozna nagrywac 3 programy jednoczesnie; na nowszym
    Cisco "tylko" 2.
    Dekoder ten kosztuje tak jak w C+ 20zl miesiecznie.

  • 15. Data: 2010-08-31 19:44:18
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

> [...]
    > opcji "poniedziałek-piątek", spotykanej kiedyś w magnetowidach.
    > Albo nie umiesz tego ustawić, albo masz stary soft.

    Wyjasnilem dokladniej o co mi chodzilo w odpowiedzi pod postem boxfisha.

    > Brak programu TV dla niektórych kanałów to wina nadawców a nie sprzętu.

    Dziwnym trafem, w UPC jest w EPG program Animal planet HD.

  • 16. Data: 2010-08-31 19:51:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.08.2010 17:25, Wmak pisze:
    > Brak programu TV dla niektórych kanałów to wina nadawców a nie sprzętu.

    co TY pieprzysz?
    zobacz jak epg działa u innych.
    to c+ ma niedporacowane i tyle. to i tak sukces, że teraz
    jest na więcej niż jeden program do przodu, jak to
    było do niedawna.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 17. Data: 2010-08-31 21:15:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > co TY pieprzysz?
    > zobacz jak epg działa u innych.
    > to c+ ma niedporacowane i tyle. to i tak sukces, że teraz
    > jest na więcej niż jeden program do przodu, jak to
    > było do niedawna.

    Chyba nie mówicie o tym samym.
    Co ma sposób obsługi epg, do jego zawartości?

    Masz epg na dokładnie wszystkich programach, fta też?

  • 18. Data: 2010-09-01 05:21:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-31 23:15, Cavallino pisze:

    > Chyba nie mówicie o tym samym.
    > Co ma sposób obsługi epg, do jego zawartości?
    >
    > Masz epg na dokładnie wszystkich programach, fta też?

    "informacja o programie" jest na wielu programach w tym
    też na niektórych fta.
    epg korzysta z tych informacji lub jest osobno przygotowywane.
    Dlatego niektórych dekoderach jest od razu na tydzień do przodu.
    w cyfrze myślę, epg zbiera info z kanałów, stąd to trwa.
    Ale myślę, że też nad tym pracują.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 19. Data: 2010-09-01 07:22:55
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-31 21:38, PaPi pisze:

    > Dekoder UPC, Philips, mozna nagrywac 3 programy jednoczesnie; na nowszym
    > Cisco "tylko" 2.
    > Dekoder ten kosztuje tak jak w C+ 20zl miesiecznie.

    AAA to już wiem, ty wybierasz platformę dla dekodera a nie oferty
    programowej. Oczywiście zdajesz sobie sprawę z różnic między dekoderem
    kablowy a satelitarnym ? Mam wrażenie że nie, uruchomienie nagrywania
    nawet 10 kanałów w dekoderze kablowym jest tylko zagadnieniem
    programowym zaś dekoder sat musi mieć kilka głowic.

  • 20. Data: 2010-09-01 07:38:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 09:22, boxfish pisze:
    > AAA to już wiem, ty wybierasz platformę dla dekodera a nie oferty
    > programowej.

    jak chodzi o kabel to chyba ma najlepsze, bo pomieszane
    z różnych źródeł. sam bym wybrał jakbym miał możliwość.

> [...]
    > nawet 10 kanałów w dekoderze kablowym jest tylko zagadnieniem
    > programowym zaś dekoder sat musi mieć kilka głowic.

    nie prawda. pewnie, że w kablowym prościej bo robi się
    to jednej głowicy - nie ma podziału na pasma.
    w sat na dwóch głowicach można znacznie więcej, tylko
    operatorom pewnie nie zależy na tym. jest możliwe
    nagrywanie nawet kilkunastu jak pokazują niektóre dekodery.
    niestety trochę ograniczone, ale można.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux