  • 1. Data: 2010-08-27 18:18:06
    Temat: Rozstanie z Cyfrowym Polsatem
    Od: Marcin Kossakowski <6...@i...pl>

    Witam, umowę z CP mam od grudnia 2007 (familijny) i dodatkowo od tego
    roku pakiet mini na drugim TV. Wysłałem do nich pismo z rezygnacją z
    umowy na pakiet familijny, oto co dostałem w ofercie na utrzymanie:

    -umowa na 24 mies
    -pierwsze 3 miesiace 0 zł
    -czwarty miesiac oplata 15 zł za pakiet HD
    -od 5 do 24 miesiaca familijny+hd+dzierż. dekodera hd 37,9 + 15 + 5 = 57,9
    -w tym okresie pierwszych 3 czy 4 miesiecy daja mozliwosc ogladania za
    free pakietu relaks czy hbo, juz nie pamietam dokladnie
    -dekoder aktywacja 1 pln, dostawa kurierem 25

    co myslicie o powyzszej ofercie? mi osobiscie na pewno nie przypadl do
    gustu okres umowy (np. w n jest na 13 mies.). Oferta programowa w miare
    ok, chociaz te ich kanały hd to żadna rewelacja (czyt. jak u
    wszystkich). Na pewno bede chcial wytargowac krotszy cyrograf, ponadto
    myslicie ze jest sie jeszcze o co bic? Czy w ogóle od nich uciekać bo np
    drzaźni mnie u nich obsługa klienta no i coś tam niektórzy piszą że na
    innych platformach obraz jest lepszy. Antenę mam teraz 60 ale jak wezme
    jakies hd to zamontuje 80 albo 90. konwerter mam quada (kompatybilny z
    hdtv), w miare dobry (nie od cp) i telewizor full hd 40 cali samsung.
    Dzięki za rady. pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-08-27 19:55:19
    Temat: Re: Rozstanie z Cyfrowym Polsatem
    Od: Mamut <c...@g...com>

    jak masz gdzies sport i HD to zostan w Polsacie, w koncu jedynie tam
    jest kanał Polsat :)

  • 3. Data: 2010-08-27 20:06:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 20:18, Marcin Kossakowski pisze:
> [...]
    > jakies hd to zamontuje 80 albo 90. konwerter mam quada (kompatybilny z
    > hdtv), w miare dobry (nie od cp) i telewizor full hd 40 cali samsung.

    w n masz 10 dni na rezygnacje, jak się nie podoba oddajesz.
    jakość obrazu lepsza i lepszy dekoder.
    jak ogladasz dużo sportu to n jest w tyle na cp i c+.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-08-27 20:09:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 21:55, Mamut pisze:
    > jak masz gdzies sport i HD to zostan w Polsacie, w koncu jedynie tam
    > jest kanał Polsat :)

    i co tam jest takiego?
    wielu się wyleczyło z niego.
    niech go mają tylko dla siebie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-08-27 20:40:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > i co tam jest takiego?

    Liga Europejska.

  • 6. Data: 2010-08-27 20:52:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Liga Europejska.

    a o to chodzi.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-08-28 11:30:13
    Od: Marcin Kossakowski <6...@i...pl>

    Le 27/08/2010 22:06, pawell32 a écrit :
    > w n masz 10 dni na rezygnacje, jak się nie podoba oddajesz.
    > jakość obrazu lepsza i lepszy dekoder.
    > jak ogladasz dużo sportu to n jest w tyle na cp i c+.

    Sportu praktycznie w ogóle. czasem jakiś tenis ale WTA jest na
    Eurosporcie więc luz. A jeszcze pytanko - rzeczą która mnie zdecydowanie
    wpienia w CP jest obsługa klienta. Na maila potrafią odpisywać 2
    tygodnie, ostatnio odpisali po 4 dniach to mało z fotela nie spadłem, na
    infolinii mam wrażenie braku kompetencji totalnej - każda odpowiedź na
    zapytanie techniczne to odłączyć zasilanie dekodera i podłączyć za 10 sek.

    Czy w innych platformach jest podobnie? Niby to drobny szczegół, ale
    zawsze do czegoś się można przyczepić.

    pzdr, MK

  • 8. Data: 2010-08-28 11:54:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kossakowski" <6...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy w innych platformach jest podobnie? Niby to drobny szczegół, ale
    > zawsze do czegoś się można przyczepić.

    Cyfra odpowiada na mail następnego dnia.
    Z infolinii telefonicznej nigdy nie korzystam, nie mam tyle czasu i kasy.
    To już wolę do lokalnego Centrum Cyfra+ zadzwonić.

  • 9. Data: 2010-08-29 12:46:27
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Liga Europejska.

    Siatkówka i F1.

    Jingiel

  • 10. Data: 2010-08-30 17:58:01
    Od: MK <6...@i...pl>

    Dzisiaj miała miejsce druga rozmowa i póki co CP stoi na stanowisku, że
    jest mi w stanie zaoferować tylko kontrakt na 24 miesiące. Zgodnie z
    tym, co pisałem powyżej, odmówiłem.

    Szczerze mówiąc nie mam ochoty wiązać się na 2 lata jeśli:
    a) w n mam 13 miesięcy za prawie tyle samo (w CP po wliczeniu miesięcy
    gratisowych wychodzi ok 53 zł)
    b) mam świadomość jak szybko pojawiają się nowości na rynku. wkrótce ma
    być tnk hd z modułem CI chociażby.

    pozdrawiam,
    MK