  • 1. Data: 2010-08-27 20:55:46
    Temat: Koniec TVPIS
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Dzisiaj posunęli pisiorski zarząd z tvp, a tu taka cisza?
    Jednych szkodników się pozbyto - to bardzo dobrze.
    Szkoda tylko, że przyjdą następni.

  • 2. Data: 2010-08-27 22:53:51
    Temat: Re: Koniec TVPIS
    Od: ...@...pl

    On Fri, 27 Aug 2010 22:55:46 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Dzisiaj posunęli pisiorski zarząd z tvp, a tu taka cisza?
    >Jednych szkodników się pozbyto - to bardzo dobrze.
    >Szkoda tylko, że przyjdą następni.

    Bedzie TVPSLD

  • 3. Data: 2010-08-28 08:41:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    <c...@k...pl> wrote:

    >Dzisiaj posunęli pisiorski zarząd z tvp, a tu taka cisza?

    Bo to i tak nic się nie zmieni, biorąc pod uwagę normalnego widza. Jak
    był sam syf tak dalej będzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-08-28 09:28:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:lsih76l01eoalaq5a5vtfo41qbhetnh2bj@4ax.com...

    > Bo to i tak nic się nie zmieni, biorąc pod uwagę normalnego widza. Jak
    > był sam syf tak dalej będzie.

    No nie, jak będą rzadziej Kaczora i inne pisowskie mordy (a może i rozpędu
    czarnych też) pokazywać, to jednak będzie nieco lepiej.

  • 5. Data: 2010-08-28 10:53:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 11:28:38 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >No nie, jak będą rzadziej Kaczora i inne pisowskie mordy (a może i rozpędu
    >czarnych też) pokazywać, to jednak będzie nieco lepiej.

    Ja polityki nie oglądam, nie o tym piszę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-08-28 11:53:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ilqh76pc825gl7jj06h2t1kqv5e7t3r5hp@4ax.com...

    > Ja polityki nie oglądam

    Ja też nie, a mimo to co chwila ich widziałem.

  • 7. Data: 2010-08-28 14:51:02
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > No nie, jak będą rzadziej Kaczora i inne pisowskie mordy (a może i
    > rozpędu czarnych też) pokazywać, to jednak będzie nieco lepiej.

    Może będzie ładniej, łagodniej po prostu "miłość nastanie" poprawność
    pełną gębą.
    Jak wszyscy mówią to samo i do tego twierdzą że mają 100% racji to mi
    się czerwona lampka zapala.
    Ale nic to trzeba mieć nadzieję. Będą autostrady, stadiony, ci przy
    żłobie przestaną kraść ...

  • 8. Data: 2010-08-29 14:40:28
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-28 11:28, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > No nie, jak będą rzadziej Kaczora i inne pisowskie mordy (a może i
    > rozpędu czarnych też) pokazywać, to jednak będzie nieco lepiej.

    Tutina gęba Ci się podoba?
    Może transmisje z meczów piłkarskich rządu będą?!

    Tomy M.

  • 9. Data: 2010-08-31 15:34:44
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nic to trzeba mieć nadzieję. Będą autostrady, stadiony, ci przy żłobie
    > przestaną kraść ...

    Ooooo, to, to!
    Widzę, że już złapałeś fazę :) Ja powoli nadążam ;)
    Jeszcze jeden gol i też będę miał różowe okulary...
    (przynajmniej przez chwilę :(

    z życzeniami spełnienia nierealnego
    Szymon