  • 1. Data: 2010-08-28 18:08:20
    Temat: PVR cyfry jak nagrywać??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    konkretnie ten nowy z 500 GB dyskiem
    powiedzcie co robię źle?
    ustawiam nagrywanie z EPG - nie nagrywa
    programuje nagranie z kanału "od" "do" - nie nagrywa
    przycisnę dłużej "nagrywanie" nagrywa 5 minut - poprzednie nagrywały do
    naciśnięcia STOP
    programuje nagrywanie z menu "PROG" - nie nagrywa
    trzy razy wymieniałem tuner i ciągle na każdym to samo
    zarządzanie dyskiem zmieniałem z ręcznego na atutomatyczne i nic. wszystkie
    opcje przejrzałem zmieniałam i nic.
    pech czy jakiś szczegół pominałem?
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-08-28 18:14:10
    Temat: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    glang pisze:
> [...]
    > zarządzanie dyskiem zmieniałem z ręcznego na atutomatyczne i nic.
    > wszystkie opcje przejrzałem zmieniałam i nic.

    Pewnie tak.
    Jezeli masz konwerter mono to musisz ustawic jako pojedynczy a nie twin
    w ustawieniach anteny.

    G.

  • 3. Data: 2010-08-28 22:33:15
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-28 20:08, glang pisze:
> [...]
    > zarządzanie dyskiem zmieniałem z ręcznego na atutomatyczne i nic.
    > wszystkie opcje przejrzałem zmieniałam i nic.

    tak, nie zadzwoniłeś do właściciela tunera z prośbą o wyjaśnienie i
    pomoc, nie przeczytałes instrukcji i masz ustawiony konwerter podwójny a
    podłaczony pojedynczy ?

  • 4. Data: 2010-08-29 08:16:44
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]

    > tak, nie zadzwoniłeś do właściciela tunera z prośbą o wyjaśnienie i pomoc,
    > nie przeczytałes instrukcji i masz ustawiony konwerter podwójny a

    Panowie... niebędę się rozpisywał bo szkoda słów :))
    Dziękuję :))
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-08-30 15:11:05
    Od: "WASYL" <k...@p...com>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Panowie... niebędę się rozpisywał bo szkoda słów :))
    > Dziękuję :))
    > pzdr
    > GL

    Kolego - daj sobie spokoj z tym nowym cudem od C+ zwanym PACE PVR.
    Ja rowniez zmienialem ten tuner 3x lecz w innej sprawie. Nie chcial wogole
    startowac przy podlaczonej antenie. Przy odlaczonej startowal lecz
    oczywiscie komunikat o braku sygnalu. Po podlaczeniu anteny - zwis. Maja
    niedopracowane oprogramowanie i nie dziala z niektorymi konwerterami
    (monoblock) i juz.
    Oddalem tej szajs i wzialem Philipsa.
    Wniosek - soft PACE ma, jak widac sporo niedociagniec.

  • 6. Data: 2010-08-31 08:10:49
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > (monoblock) i juz.
    > Oddalem tej szajs i wzialem Philipsa.
    > Wniosek - soft PACE ma, jak widac sporo niedociagniec.

    mój pierwszy nie "gadał" z SONY. Panasonic nie miał problemów
    tuner ma służyć jako nagrywarka chociaż wkurza to nowe EPG. wolę chyba stary
    może kto westia przyzywczajenia
    wziąłem go tylko bo ma 500 GB a nie 250 no i "darowanemu koniowi ... ":))
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2010-08-31 13:42:46
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Przez ok miesiąc, gdy zepsuł mi się Philips PVR, używałem Pace.
    Działał poprawnie tylko podłączony przez Scarta do kineskopowego telewizora
    miał za małe literki w EPG - trudno...
    Wróciłem do Philipsa i tu mnie coś zaskoczyło.
    Z powodu remontu elewacji zdjąłem miskę i chciałem odbierać DVB-T.
    Po wejściu na programy naziemnej TV (antena OK) dostaję komunikat:
    "Brak uprawnień do odbioru tego programu"
    Dlaczego? Przecież to powinien być "backup" na okazję zaniku odbioru SAT np.
    z powodu długotrwałej ulewy albo właśnie awarii osprzętu sat.
    Rozumiem, że nie musiałby odbierać bez ważnej karty abonenckiej ale dlaczego
    DVB-T nie działa z ważną kartą???
    Jeszcze jeden feler oprogramowania, dotyczący tym razem właśnie nagrywania:
    Gdy zaprogramuję nagrywanie i w czasie nagrania przyjdzie na kilka minut
    czarna chmura, blokująca odbiór SAT, to PVR przestaje nagrywać i na dysku nie
    ma śladu po nagraniu.
    Wolałbym nagranie z kilkuminutową "dziurą" niż nic.

    W obu w/w prypadkach nie popisali się autorzy softu do dekodera.

    Jak zachowywałby się w tych dwóch wyżej opisanych przypadkach dekoder PACE
    nie miałem okazji sprawdzić.
    Wmak

  • 8. Data: 2010-08-31 14:20:45
    Od: "WASYL" <k...@p...com>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W obu w/w prypadkach nie popisali się autorzy softu do dekodera.
    >
    > Jak zachowywałby się w tych dwóch wyżej opisanych przypadkach dekoder PACE

    Kolego mysle, ze zle pojmujesz kwestie DVB-T w tunerze C+. To zupelnie inna
    siec TV i nie mozesz traktowac tego, jak backup do C+ w razie awarii sygnalu
    z SAT. TV cyfrowa naziemna to zupelnie inna bajka. Masz mozliwosc odbioru
    DVB-T w jednym tunerze,aby na przyszlosc nie kupowac drugiej skrzynki jak
    wylacza analog naziemnie i tylko po to. Naziemnie przeciez nie leci C+,
    chociaz w przyszlosci kto wie. W chwili obecnej nie ma takiej mozliwosci.

  • 9. Data: 2010-08-31 14:21:49
    Od: PaPi <...@...3>

> [...]
    > zarządzanie dyskiem zmieniałem z ręcznego na atutomatyczne i nic.
    > wszystkie opcje przejrzałem zmieniałam i nic.

    Pech to sie nazywa dekodery w C+ a juz na pewno Pace (bo taki mam).
    1. Nie ma mozliwosci ustawienia nagrywania cyklicznego - w UPC jak
    chcesz nagrac serial czy film dokumentalny lecacy odcinkami nie trzeba
    pamietac - mozna nagrywac wszystko od razu.
    2. Nie ma mozliwosci nagrywania 2 programow na raz w "normalny" sposob.
    Zeby to zrobic trzeba drugi program nagrywac z timeshift.
    3. Program TV chodzi tragicznie wolno - od nacisniecia przycisku mija
    prawie 2 minuty zanim wczyta te dane.
    4. Programu TV nie ma dla wszystkich stacji.

    Reasumujac, Pace to niezle g. Czekam na okazje zeby wypowiedziec umowe
    C+. Przy niej opluwana przeze mnie UPC to zupelnie inna liga.

  • 10. Data: 2010-08-31 15:08:12
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    WASYL <k...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > wylacza analog naziemnie i tylko po to. Naziemnie przeciez nie leci C+,
    > chociaz w przyszlosci kto wie. W chwili obecnej nie ma takiej mozliwosci.

    Nie mów mi o bajkach, bo działanie najróżniejszych systemów telewizji znam na
    bieżąco od kilkudziesięciu lat - SAT i DVB-T, C itd. także.
    To mój zawód.
    Pisząc "backup" nie miałem na myśli odbioru programów z pakietu cyfry tylko
    dostęp do jakiejkolwiek telewizji, chociaż kilku kanałów w przyzwoitej
    jakości.
    W czsie ulewy SAT znika a DVB-T z Raszyna działa u mnie całkiem dobrze na
    niewielkiej antenie za oknem, na różnych odbiornikach, w tym PVR Philipsa i
    Pace - dopóki nie odłączyłem miski.
    Analogu z tej anteny nie da się oglądać ze względu na cień dużego budynku.
    Uzależnienie odbioru naziemnej cyfrówki od obecności sygnału satelitarnego
    uważam za, delikatnie mówiąc, za poroniony pomysł.
    Trudno mi powiedzieć, czy autorzy softu przegapili to zjawisko czy to wymysł
    wrednych marketingowców.
    Może się dowiemy...
    Wmak