    From: " Wmak" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Date: Tue, 31 Aug 2010 15:25:35 +0000 (UTC)

    PaPi <...@...3> napisał(a):

    > Pech to sie nazywa dekodery w C+ a juz na pewno Pace (bo taki mam).
    > 1. Nie ma mozliwosci ustawienia nagrywania cyklicznego - w UPC jak
    > chcesz nagrac serial czy film dokumentalny lecacy odcinkami nie trzeba
    > pamietac - mozna nagrywac wszystko od razu.
    > 2. Nie ma mozliwosci nagrywania 2 programow na raz w "normalny" sposob.
    > Zeby to zrobic trzeba drugi program nagrywac z timeshift.
    > 3. Program TV chodzi tragicznie wolno - od nacisniecia przycisku mija
    > prawie 2 minuty zanim wczyta te dane.
    > 4. Programu TV nie ma dla wszystkich stacji.

    1. to jkim cudem raz zaprogramowane seriale dla mojej żony nagrywały się
    przez dwa miesiące?
    Normalnie można ustawić "co dzień", "co tydzień" - brakuje chyba
    opcji "poniedziałek-piątek", spotykanej kiedyś w magnetowidach.
    Albo nie umiesz tego ustawić, albo masz stary soft.

    2.Przeglądanie EPG i tak jest szybsze, niż Philipsie PVR.
    W PACE ściągnięcie WSZYSTKICH danych idzie trochę wolno ale potem tylko
    przewijasz przez wszystkie dni i kanały i od razu czytasz.
    W Philipsach, tak samo jak w Mediasatach po każdym przewinięciu pozycji -
    kanału lub czasu nadawania musisz czekać na ściągnięcie dodatkowych
    informacji, czasem kilka razy klikając, bo "informacja niedostępna".
    Brak programu TV dla niektórych kanałów to wina nadawców a nie sprzętu.