  • 41. Data: 2010-09-01 12:14:04
    Temat: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 14:06, Cavallino pisze:
    > Nie masz momentu porównania, bo nie zdarza Ci się na jednym sprzęcie
    > korzystać z epg PC, N i Cyfry, a do tego jeszcze dvb-t.
    > Mnie się zdarza, więc mam porównanie.

    dlatego pytałem jak działa u Ciebie.
    nie wykluczam kiedyś się przesiąść.

    > A jeśli chodzi Ci o to, że Cyfra posiada również badziewny sprzęt w
    > użyciu, to oczywiście masz rację.
    > Przecież użytkują jeszcze dekodery po Wizji i muszą tak działać żeby i
    > one mogły pracować w miarę poprawnie.
    > I pewnie to do nich była skierowana ta uwaga o małej pamięci.

    wiem że to jest zbędny balast, ale wydawało mi się że nowe epg
    odbierane jest tylko na nowych dekoderach

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 42. Data: 2010-09-01 12:17:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dlatego pytałem jak działa u Ciebie.
    > nie wykluczam kiedyś się przesiąść.

    > wiem że to jest zbędny balast, ale wydawało mi się że nowe epg
    > odbierane jest tylko na nowych dekoderach

    Źle Ci się wydawało.
    Cyfra ma dwa rodzaje przewodników: Epg i MediaHighway.

    To pierwsze odbierają właśnie powizyjne Philipsy (i to ono jest b. wolne,
    więc czasem może się zdawać że niepełne), oraz chyba jeszcze jakieś
    dekodery - Strongi bodajże.
    Reszta nie korzysta z epg tylko z MediaHighway - i tu już wszystko wygląda o
    wiele lepiej i szybciej.
    Reszta - to znaczy również ich własny nastoletni sprzęt.

    Mój htpc potrafi skorzystać z obu tych źródeł, więc rzadko się zdarza abym
    czegoś nie miał w max. kilka sekund.

  • 43. Data: 2010-09-01 14:30:01
    Od: "WASYL" <k...@p...com>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostęp do jakiejkolwiek telewizji, chociaż kilku kanałów w przyzwoitej
    > jakości.
    > W czsie ulewy SAT znika a DVB-T z Raszyna działa u mnie całkiem dobrze na
    > niewielkiej antenie za oknem, na różnych odbiornikach, w tym PVR Philipsa
    > Pace - dopóki nie odłączyłem miski.
    > Analogu z tej anteny nie da się oglądać ze względu na cień dużego budynku.
    > Uzależnienie odbioru naziemnej cyfrówki od obecności sygnału satelitarnego
    > uważam za, delikatnie mówiąc, za poroniony pomysł.
    > Trudno mi powiedzieć, czy autorzy softu przegapili to zjawisko czy to

    Człowieku grzecznie Ci odpowiedziałem a Ty na mnie "napadasz". Opanuj się.
    Ja też nie siedzę w temacie od wczoraj. Na przyszłość wyrażaj się jaśniej a
    swoje żale najlepiej kieruj od razu do programistów C+ jeśli od nich masz
    tuner. Dla mnie także to chore aby uzależniać odbiór DVB-T od obecności
    sygnału SAT ale pisaniem o tym tutaj raczej nic nie zdziałasz.

  • 44. Data: 2010-09-01 15:05:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WASYL" <k...@p...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Człowieku grzecznie Ci odpowiedziałem a Ty na mnie "napadasz". Opanuj się.
    > Ja też nie siedzę w temacie od wczoraj. Na przyszłość wyrażaj się jaśniej

    Wyraził się dostatecznie jasno i też w żaden sposób na Ciebie nie napadł.
    Coś Ci się uroiło, albo po prostu przewrażliwiony jesteś.
    Miał Ci czapkować, że źle zrozumiałeś prosty tekst, czy jak?

  • 45. Data: 2010-09-01 16:54:12
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    PaPi pisze:

    > Dekoder UPC, Philips, mozna nagrywac 3 programy jednoczesnie; na nowszym
    > Cisco "tylko" 2.
    > Dekoder ten kosztuje tak jak w C+ 20zl miesiecznie.

    No tak, ale jeden z tych programów musi być aktualnie oglądany.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 46. Data: 2010-09-01 19:15:29