    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLUS GSM - Brak śladu po nieudanej próbie połączenia
    Date: Mon, 1 Jul 2013 10:09:33 +0200

    Dnia Mon, 1 Jul 2013 00:47:14 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > I nagle pojawił się problem. Juz
    > druga osoba twierdzi, że dzwoniła do mnie, przekierowało ją na pocztę, a ja
    > nie mam żadnej informacji. Nie mam informacji, że próbowała dzwonić.

    Ani to rozwiązanie, ani dywagacja co się mogło stać, ale ostatnio miałem
    sttyacuję identyczną.
    Żona do mnie, że dzwoniła, ja że nie.
    Sprawdzałem historię połączeń - u mnie nic, null, u żony połączenie
    wychodzące.

    Olałej, bo to sprzęt firmowy, ale jako dodatkowa łyżka dziegciu - jakość
    sieci PlusGSM jest coraz gorsza. Nie wiem, czy likwidują nadajniki, czy nie
    wyrabiają z ilościa abonentów, ale u mnie podczas prowadzenia rozmowy
    telefon się gubi "przesył" danych (?? nie wiem jak to inaczej napisać). Mam
    blackberry z BES, połączenie 3G. Podczas rozmowy telfon przechodzi z 3G na
    EDGE, potem dalej w dół - do GSM. Kończę rozmowę i wraca 3G.

    --
    Franc