  • Data: 2014-09-06 15:36:45
    Temat: Re: PLAY, LTE i ichni router...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > router z wbudowanym modemem LTE? To nie ma szans.
    > http://www.dlink.com/pl/pl/support/product/dwr-921-4
    g-lte-router
    > najtaniej koló 600 widziałem

    No to pupa...
    To muszę się dowiedzieć co oni za router za te 200zł proponują i czy będzie
    możliwośc wymiany.

    Dzieki.

    A może wifi do samsungów juz staniało?
    Rodzice mają 50 calową plazme - jak kupowali to wifi do tego kosztowało
    300zł bodaj.
    Moze pojawiły sie juz jakies odpowiedniki, ktore beda kompatybilne bo
    ponoc samusng jakos blokował zeby działały tylko oryginalne karty na usb...