  • 1. Data: 2014-09-06 10:45:22
    Temat: PLAY, LTE i ichni router...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Rodzice wzieli sobie z play oferte rodzinna w ktorej miedzy innymi
    otrzymuje sie za złotówke router LTE.
    Plan był taki zeby router podłaczyc do TV a po wifi internet do kompa.

    Niestety okazało sie, ze to jest router bez wyjscia sieciowego...

    Pewnie moznaby w play wymienic bo ofercie maja jakis lepszy za 200zł.
    Ale w sumie ten mi sie przyda, a rodzicom kupiłbym jakis inny router z
    wolnego rynku.

    Pytanie - co wziąć? Czy zmieszcze sie w +-150zł (200zł maks)?
    Router GSM LTE Wifi z wyjsciami LAN.

  • 2. Data: 2014-09-06 14:03:02
    Temat: Re: PLAY, LTE i ichni router...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > wolnego rynku.
    >
    > Pytanie - co wziąć? Czy zmieszcze sie w +-150zł (200zł maks)?

    router z wbudowanym modemem LTE? To nie ma szans.
    http://www.dlink.com/pl/pl/support/product/dwr-921-4
    g-lte-router
    najtaniej koló 600 widziałem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-09-06 15:36:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > router z wbudowanym modemem LTE? To nie ma szans.
    > http://www.dlink.com/pl/pl/support/product/dwr-921-4
    g-lte-router
    > najtaniej koló 600 widziałem

    No to pupa...
    To muszę się dowiedzieć co oni za router za te 200zł proponują i czy będzie
    możliwośc wymiany.

    Dzieki.

    A może wifi do samsungów juz staniało?
    Rodzice mają 50 calową plazme - jak kupowali to wifi do tego kosztowało
    300zł bodaj.
    Moze pojawiły sie juz jakies odpowiedniki, ktore beda kompatybilne bo
    ponoc samusng jakos blokował zeby działały tylko oryginalne karty na usb...

  • 4. Data: 2014-09-06 16:15:59
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    wiadomości news:XnsA3A06BB977CE7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > wolnego rynku.
    >
    > Pytanie - co wziąć? Czy zmieszcze sie w +-150zł (200zł maks)?

    Technicznie da się bezprzewodowo sprząść tv poprzez gniazdo sieciowe z
    routerem
    od PLAYa, ale może być marny rezultat.
    Kupujemy uniwersalny sprzęt do wifi z gniazdem sieciowym, podłączamy pod tv
    po ethernecie
    a wcześniej konfigurujemy go jako odbiornik WiFi.
    Przykładowy tani sprzęt do takiej operacji :
    http://allegro.pl/router-wifi-pentagram-p6211-n150-a
    p-wisp-repeater-i4549771222.html

    --
    Paskuda03

  • 5. Data: 2014-09-06 23:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik paskuda03 p...@b...invalid.org ...

> [...]
    > pod tv po ethernecie
    > a wcześniej konfigurujemy go jako odbiornik WiFi.
    > Przykładowy tani sprzęt do takiej operacji :

    Miałoby to służyc przede wszystkim jako zrodło sygnału do wszelkich ipli,
    vod onet etc.
    Myslisz, ze dałby rade?
    Tak czy siak nie wiem czy nie lepiej bedzie doplacic 200zł i po prostu
    wymienic ten router z play na lepszy, z ethernetem.

  • 6. Data: 2014-09-07 06:05:47
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    wiadomości news:XnsA3A0EF1E61E3Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > Tak czy siak nie wiem czy nie lepiej bedzie doplacic 200zł i po prostu
    > wymienic ten router z play na lepszy, z ethernetem.

    Nie każdy toleruje kabel ethernetowy prowadzony przez kawałek mieszkania,
    nie każdy ma kable już doprowadzone do TV.
    Ale wiadomo że kabel jest najpewniejszy.
    Z drugiej strony komórki ani niektóre nowe laptopy nie mają wcale gniazda
    ethernetowego - są za cienkie obudowy aby zmieścić takie gniazdo.
    (chciaż dało by się ten problem ominąć stosując jakiś model przejściówki)

    --
    Paskuda03

  • 7. Data: 2014-09-07 09:37:11
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-06 15:36, Budzik pisze:
> [...]
    > Moze pojawiły sie juz jakies odpowiedniki, ktore beda kompatybilne bo
    > ponoc samusng jakos blokował zeby działały tylko oryginalne karty na usb...

    Co to jest to wi-fi do Samsungów? Jeżeli ten Samsung nie ma karty wi-fi
    to także nie ma programu do obsługi sieci. W tym wypadku gdy chcą mieć
    net w telewizorze to najlepsze byłoby zostanie przy tym routerze z Play,
    a do telewizora dokupienie adaptera typu Dongle TV i korzystania z łącza
    po przez wi-fi. Dongle TV podpina się pod gniazdo HDMI, tak więc Samsung
    niech się wypcha z tymi swoimi blokadami.

  • 8. Data: 2014-09-07 16:16:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Co to jest to wi-fi do Samsungów? Jeżeli ten Samsung nie ma karty wi-fi
    > to także nie ma programu do obsługi sieci.

    na to, że nie ma karty a jest taka opcja jak dokupienie karty nie
    wpadłeś?

  • 9. Data: 2014-09-07 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > na to, że nie ma karty a jest taka opcja jak dokupienie karty nie
    > wpadłeś?

    Jeszcze tego nie "rozkminiałem".
    Ale słyszałem, ze takie dedykowane urządzenia kosztuja ok 300zł...

  • 10. Data: 2014-09-08 20:46:38
    Od: Czarny Rudy Żyd Chińczyk <...@...c>

    On 06/09/2014 09:45, Budzik wrote:
> [...]
    > wolnego rynku.
    >
    > Pytanie - co wziąć? Czy zmieszcze sie w +-150zł (200zł maks)?

    http://www.tp-link.com.pl/products/details/?category
    id=218&model=TL-MR3420
    +
    jakis modem na LTE, ale tez wyjdzie pare stow.