eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views SubscribeRe: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Wed, 20 Dec 2023 04:29:15 -0000 (UTC)

    1634Racine <m...@...cbqebml> wrote:

    > btw 1:
    > a forum? ktore forum prawnicze?

    Nie wiem, jakieś są.

    > ( tam maja (mlodzi) prawnicy przesiadywac? z jakiego powodu?

    A z jakiego powodu my przesiadujemy tutaj? :) Wymiana doświadczeń, wymiana
    informacji, czasem podbudowanie się możliwością pomocy komuś.

    > btw 2:
    > albo forum medyczne. Ktos ma o ktoryms dobre zdanie? :)
    > (zas o grupie takiej tez zapomnijmy)

    Nigdy na żadnym nie byłem, nie potrzebowałem. Jestem zapisany na jakieś
    listy mailowe na groups.io, dotyczące przewlekłej niewydolności nerek u
    kotów (zrobiłem sobie bramkę do czytania tego przez NNTP, bo tak mi
    wygodniej), ale wiedza tam jest na tak dramatycznie niskim poziomie, że
    już nawet nie czytam. Inna sprawa, że koty mają fachową opiekę poza
    internetem.

    > i swietnie by bylo, gdyby istnial jeden soft przez ktory widac: whatsapp &
    > signal & messenger (takie troche jabberowe, cos kolo tego...).
    > Do tego moze drugi soft tylko do watkowanego czytania grup fb.
    > Nie znam. Nie ma.

    Komunikatory mi akurat do szczęścia niepotrzebne (wystarczy mi Discord i
    IRC), ale soft do grup... no cóż, gdyby nie to, że całkowicie zerwałem z
    FB i nie chcę na metr się tam zbliżać (pomijając wspomniany w innym wątku
    fanpage), to może bym o tym pomyślał, bo nie byłoby to złe.

    --
    Idzie stary byku po lace z młodym byczkiem. W pewnym momencie młody
    wola do starego na widok stadka jałówek: