eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views SubscribeRe: Google Groups zostaną zlikwidowane a Threads integruje się z fediwersum
  • Data: 2023-12-20 13:23:02
    Temat: Re: Google Groups zostaną zlikwidowane a Threads integruje się z fediwersum
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday 20 December 2023 at 13:07:44 UTC+1, io wrote:

    > No to sobie zrób bramkę. Ja się pytam o jakich właściwie treściach mowa
    > bo one zasługują lub nie na zainteresowanie.

    Było 15 February 2024

    teraz jest

    Effective from 22 February 2024, Google Groups will no longer support new Usenet
    content. Posting and subscribing will be disallowed, and new content from Usenet
    peers will not appear. Viewing and searching of historical data will still be
    supported as it is done today.

    Czyli tydzień później.

    Niech się zdecydują na

    Czyli Bajden nam pomógł i przesunął likwidację Usenet Google Groups o tydzień

    a teraz niech przesunie na

    31 February 2099 !!!!!!!!!!!