    From: "Lam3r" <L...@L...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PID z Noty Atmela
    Date: Sun, 26 Jan 2014 23:25:22 +0100

    news:1wwjrj4dh85ub.1oxdotfoa7iy0.dlg@40tude.net...

    > Musisz to sprzac z ukladem wykonawczym, w taki sposob ze np wartosc 0
    > powoduje odlaczenie zasilania, 10000 zasilanie pelna moca, a 5000
    > zasilanie polowa mocy itp.
    > Czy wartosci skrajne maja byc 0 i 10000, -32000 i +32000 czy
    > np -200 i +200 - temat na dluzsza dyskusje.

    Czyli chwila...

    Jeżeli mam int16_t -32k...+32k

    Czy to co na minus to oznacza, że miałbym chłodzić? Chłodzenia nie mam więc
    mogę jedynie dojść od góry do zera i ujemne ignorować. Jako wyłączenie ?
    Pozostaje 0 .. +32767 ale to dużo działek. Mam to przeskalować np podzielić
    przez 128 czy coś w tym stylu ?
    On się zachowuje dziwnie. Jak włączam program z Tzadaną = Tzmierzoną to zroi
    na zero. Jak lekko udaję, że obiekt się chłodzi to wolno liczy w górę. Jak
    się temperatury wyrównają to liczenie staje i zostaje na tylu ile naliczył.
    Wcale do zera nie wraca. jak naliczył 5000 to tam się zatrzyma.
    Może to problem braku odpowiedzi układu. Ja kręcę gałeczką programową
    suwakiem sobie zmieniam. Spróbuję dopisać jakąś "odpowiedż" programową np 1
    stoien C na 10-20 sekund pełnej mocy i odpowiednio mniej przy PWM-ie ale nie
    wiem jak to przeliczyć ten int16_t na pwm :-)