    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PIC vs AVR
    Date: Sun, 06 Apr 2014 21:49:00 +0100

    Użytkownik Mario napisał:
> [...]
    [..]

    > Weź pod uwagę, że te systemy działają na bardzo szerokiej platformie
    > sprzętowej z obcymi sterownikami i na nich chodzą z kolei tysiące lepiej
    > czy gorzej napisanych programów

    Czyż nie to właśnie napisałem powyżej? To jest słuszny argument użycia
    języka wysokiego poziomu, w uC argumentem jest czas pisania programu i
    to uważam za niewłaściwe.

    [..]

    > Jeśli chodzi o procki to przecież jest Basic-AVR. Jakoś się nie
    > upowszechnił.

    Nie wiem, nie znam go, może był zbyt słaby, za mało funkcji/bibliotek,
    niedofinansowany...

    > Dziwna logika. Ci co wypromowali c zrobili to dla to dla kasy (za kursy,
    > poradniki itp). Ale ci co mogliby wypromować Basica (Bil) też by
    > zrobili by to dla kasy (licencje). Czemu nie zrobił? Zresztą ja mam w
    > domu ze 3 książki do Basica :) w tym jedna do VB.

    Przypuszczam że Bill już się nauczył że programowanie średnio się
    opłaca, najlepiej sprzedać cudze i zainwestować w marketing.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html