  • Data: 2014-04-06 23:16:52
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właściwie miałem na myśli hibernację...
    > Zagalopowałeś się... Inaczej startowałby może 45-55 sekund.
    > I startowałby z pustym pulpitem, a ja chce zachować stan pracy.

    Nie ja.
    Czyli podsumujmy fakty:
    1) Ja uważam, że uśpienie/hibernacja to protezy, aby móc szybciej korzystać
    z kiepskiego oprogramowania po włączeniu urządzenia.
    2)bo producent oprogramowania po 20 latach doświadczeń, po prostu nie umie
    tego zrobić,
    aby po naciśnięciu przycisku, procesor z zegarem 1GHz= 1 000 000 000Hz,
    zdążył wykonać swój program pokazujący obraz taki jak ostatnio w czasie 16
    sekund.
    2) "Ty" (a nie producent) uważasz, że to fajne, bo możesz zaoszczędzić 30 s
    z tych powiedzmy 45 sekund.
    3) I uważasz, że 45 sekund to mało.
    4)Ja z kolei uważam, że gdyby program obsługujacy urządzenie był napisany
    zwięźle,
    to mógłby się włączyć po 50ms od włączenia urządzenia i być gotowy do pracy.
    5) Jeśli, aby zrealizować pkt. 4 potrzeba by było, aby napisać kod na
    poziomie ASM,
    to bym tak zrobił. np. dlatego, że kompilatory C były marne w latach
    1995-2014.

    No to teraz mi powiedz:
    a) dlaczego uważasz się, że hibernacja 15 sekundowa jest lepsza niż
    uruchomienie urządzenia w 50 ms?
    b) dlaczego nie wymienisz procka na 10x szybszy, skoro tak bardzo chcesz
    zaoszczędzić 30 sekund?

    S.