  • 111. Data: 2011-07-06 09:50:15
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:iuvpmo$9of$1@node2.news.atman.pl...

    > Ale co ?

    To, że czynników jest wiele, lokalizacja to tylko jeden z nich.
    Jak komuś lokalizacja nie pasi, to IMO sensowniej się przeprowadzić niż żyć
    z przestępstwa.

  • 112. Data: 2011-07-06 09:59:38
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > cieszę się, że choć w jednym się zgadzamy.

    Miałem nie odpowiadać, ale dopuściłeś się manipulacji.

    Podkreślone zdanie jest uzupełnieniem zdania wcześniejszego,
    które łaskawie wyciąłeś:
    <cite>

    > a co to za argument? Do SS, SB czy NKWD też można było mieć
    > "pretensje".

    W tym momencie w sumie chyba mogę zakończyć z Tobą dyskusję...
    </cite>

    BTW - możesz dowolnie zamydlać zagadnienie, ale zdajesz się
    nie zauważać mechanizmu, na który sam się powołałeś.

    EOT

  • 113. Data: 2011-07-06 18:24:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Motor to nie pojazd? Wyposażony w wyjca, koguta na kiju i jadący z
    > właczonymi światlami drogowymi to jak najbardziej pojazd
    > uprzywilejowany.

    Dziękuję, że wyjaśniłeś mi zgodnie z pord, że motor jest
    pojazdem. Bóg zapłać, w życiu bym na to nie wpadł.

    Teraz rozjaśnię: tak jak skuter ("ASB") jest motocyklem
    (niezależnie od pojemności), tak motocykl jest "pojazdem".

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 114. Data: 2011-07-06 18:25:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-06 09:50, Cavallino pisze:

    > To, że czynników jest wiele, lokalizacja to tylko jeden z nich.
    > Jak komuś lokalizacja nie pasi, to IMO sensowniej się
    > przeprowadzić niż żyć z przestępstwa.

    A dasz na przeprowadzkę ?

  • 115. Data: 2011-07-06 18:27:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Kupy się nie trzyma twierdzenie, że rodzina nic nie wie. Skoro
    > przemytem zajmują się praktycznie wszystkie rodziny, to jakim cudem
    > mogą być zaskoczeni utrzatą "opcji utrzymania"?

    No o moich wybrykach z przeszłości moja rodzina też dowiedziała
    się po latach. Jak sam powiedziałem.

    Myślisz, że ktokolwiek normalny parający się "czynem
    przestępczym" jest z tego dumny i łamane artykuły KK dziara se
    na klacie i pośladach ?

  • 116. Data: 2011-07-06 20:25:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A dasz na przeprowadzkę ?

    Jak będę miał Cię w dowodzie to i owszem.

  • 117. Data: 2011-07-06 20:26:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Wednesday, July 6, 2011, 6:27:04 PM, you wrote:

> [...]
    > Myślisz, że ktokolwiek normalny parający się "czynem
    > przestępczym" jest z tego dumny i łamane artykuły KK dziara se

    Z Twoich wypowiedzi wynika, że blisko do tego. Poza tym nie sposób
    ukryć czegoś czym się zajmują wszyscy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 118. Data: 2011-07-06 21:59:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-06 20:25, Cavallino pisze:

    > Jak będę miał Cię w dowodzie to i owszem.

    Czyli ma mieć na przeprowadzkę, nawet jak nie ma mieć z czego.

    EOT.

  • 119. Data: 2011-07-06 23:50:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 06 Jul 2011 18:24:38 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Dziękuję, że wyjaśniłeś mi zgodnie z pord, że motor jest
    > pojazdem. Bóg zapłać, w życiu bym na to nie wpadł.

    Ba, nawet samochodem osobowym jest :D

    --
    ___________ (R)

  • 120. Data: 2011-07-08 20:19:08
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2011-07-05 19:17, Michał Baszyński pisze:
    > (...)
    >
    > A co to ma do rzeczy? Usprawiedliwiasz przemyt, kradzież itd. i do tego
    > masz jakieś pretensje do policji/służb celnych/dowolnych, że zajmuje
    > się tym, do czego powołana została?

    > Ojoj - zawsze możesz się zająć kradzieżą. Przemytem zajmują się różni
    > ludzie, niekoniecznie ci, o których piszesz, że to robią...
    > Trochę o tym wiem...

    Ty wiesz wszystko :)

    > ROTFL - krótko żyjesz na tym tym świecie i do tego jesteś ofiarą
    > populistycznych hasełek o dowolności wszelakiej.

    Och. Widzę, że go rozszyfrowałeś, jak zwykle, bezbłędnie :)

    Mi jakoś zupełnie
    > nie przeszkadza dowolna kontrola, a już w szczególnie na terenach
    > tranzytowych.

    Ciesze się że ci nie przeszkadza. Ale Ty nie jesteś wszyscy.

    > Z mafią też nie mam nic wspólnego, a tak zostałem
    > potraktowany przez zestresowanych policjantów - kałachy itd.,
    > a ja tylko będąc u teściów pojechałem z kobietami do nocnego
    > w okresie świątecznym. Trzeba było widzieć ich strach, jak na
    > pytanie o dokumenty (poza samochodem), sięgnąłem w miejsce, gdzie
    > często broń się nosi. Sami sobie już wyjęli. Na koniec powiedzieli
    > "przepraszam", po czym pojechali za nami :)

    Skoro ci to nie przeszkadza to już twój problem :)

    pzdr
    \SK