  • 121. Data: 2011-07-08 21:08:04
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-08 20:19, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Ty wiesz wszystko :)

    Nieprawda. O ironii nawet nie wspomnę...

    > Och. Widzę, że go rozszyfrowałeś, jak zwykle, bezbłędnie :)

    Wiesz, nie chce mi się odpowiadać na Twoje głupkowate uwagi

    > Ciesze się że ci nie przeszkadza. Ale Ty nie jesteś wszyscy.

    To niech ci "wszyscy" się do tego przyzwyczają. Warto mieć tego
    świadomość. Ja nie mam nic do ukrycia i mam świadomość, że coś
    takiego może mi się trafić w miejscach bardziej "obciążonych".
    I nie mam na myśli tylko Polski...

    > Skoro ci to nie przeszkadza to już twój problem :)

    Wręcz przeciwnie - to Twój problem (zresztą nie tylko Twój - Michał ma
    podobnie). Ja jestem zadowolony, że pilnują porządku i spokoju
    obywateli. Nie masz pojęcia co się tam działo parę dni wcześniej
    (zresztą już nie pierwszy raz) i zwyczajnie trafiłem tam ze złą
    rejestracją i przy okazji niechcący łamiąc zakaz (chyba ruchu).
    Fakt, że chwilowo podpasowałem pod model potencjalnego zagrożenia
    wcale mi nie przeszkadza.

  • 122. Data: 2011-09-10 11:57:33
    Temat: Re: [PIźTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzaj?cym tirmenem :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Jul 2011, LEPEK wrote:

    > ...ale tak nie wolno :)

    A jaka jest podstawa prawna dla "nie wolno"?

    pzdr, Gotfryd