  • 1. Data: 2011-07-04 15:54:55
    Temat: Poszukiwany elektryk w DC
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    Witam,

    Szukam elektryka w Warszawie, ktory zdiagnozuje problemy z tylnym swiatlem w
    Vectrze C, problem _prawdopodobnie_ dotyczy modulu elektronicznego w szynie
    CAN.

    --
    Axel

  • 2. Data: 2011-07-04 17:59:02
    Temat: Re: Poszukiwany elektryk w DC
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-04 15:54, Axel pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam elektryka w Warszawie, ktory zdiagnozuje problemy z tylnym
    > swiatlem w Vectrze C, problem _prawdopodobnie_ dotyczy modulu
    > elektronicznego w szynie CAN.

    Elektryk - elektronik (m.in. zakłada/naprawia alarmy itp.) - przy ul.
    Konarskiego. Powinieneś wygooglać (bodajże 'Sentinel' czy jakoś tak).
    pwz

  • 3. Data: 2011-07-04 19:06:36
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    > Elektryk - elektronik (m.in. zakłada/naprawia alarmy itp.) - przy ul.
    > Konarskiego. Powinieneś wygooglać (bodajże 'Sentinel' czy jakoś tak).
    > pwz

    A może ma ktoś namiary na dobrego elektryka, który dojedzie do klienta,
    kiedy np.samochodem nie da się pojechać do niego?

  • 4. Data: 2011-07-04 19:26:39
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-04 19:06, Andrzej R pisze:

    > A mo?e ma kto? namiary na dobrego elektryka, który dojedzie do klienta,
    > kiedy np.samochodem nie da sie pojechaae do niego?

    No to zadzwoń do tego czy innego i zapytaj o dojazd.
    pwz

  • 5. Data: 2011-07-04 21:07:08
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No to zadzwoń do tego czy innego i zapytaj o dojazd.
    > pwz

    Dzwoniłem, i nawet przyjechał:-). Ale ja pytałem o namiary na "dobrego
    elektryka", a nie byle jakiego, aby tylko przyjechał i ewentualnie jak nie
    będzie umiał nic zrobić to weźmie "tylko" 50zł za dojazd:-). Niestety tę
    subtelną różnicę przez telefon trudno wyczuć:-).

  • 6. Data: 2011-07-04 22:14:43
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-07-04 15:54, Axel pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam elektryka w Warszawie, ktory zdiagnozuje problemy z tylnym
    > swiatlem w Vectrze C,

    ..aaa właśnie, Axel: lewy stop ci miga ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2011-07-05 00:38:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-04 22:14, LEPEK pisze:

    > ..aaa właśnie, Axel: lewy stop ci miga ;)

    Pierwsze co bym zrobił to sprawdził żarówki - np. zamienił prawe z lewymi.

    Bo światła w Vectrze migają np. jak żarówka bierze za dużo prądu.

    Z tyłu czerwone światła to 4 żarówki 21W, które w zależności od funkcji
    (pozycje/stop/przeciwmgłowe) świecą z różnymi mocami sterowane jakimś
    PWM (który to właśnie mruga przy nieprawidłowym obciążeniu).

    Sterownik świateł ma też "tryby awaryjne" gdzie w razie przepalenia
    jednej żarówki, jej funkcje przejmuje druga.
    To można sprawdzić na komputerze.

    Jeżeli to nie żarówka, to pewnie trzeba wymienić ten układ który
    reguluje ich moc.

  • 8. Data: 2011-07-05 08:34:05
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message news:iut71d$2e93$1@news.mm.pl...
    > ..aaa wlasnie, Axel: lewy stop ci miga ;)

    No wlasnie juz nie miga :-P

    --
    Axel

  • 9. Data: 2011-07-05 08:37:15
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Pierwsze co bym zrobil to sprawdzil zarówki - np. zamienil prawe z lewymi.

    Zarowki byly wymieniane wielokrotnie.

    > Bo swiatla w Vectrze migaja np. jak zarówka bierze za duzo pradu.
    > Z tylu czerwone swiatla to 4 zarówki 21W, które w zaleznosci od funkcji
    > (pozycje/stop/przeciwmglowe) swieca z róznymi mocami sterowane jakims PWM
    > (który to wlasnie mruga przy nieprawidlowym obciazeniu).
    > Sterownik swiatel ma tez "tryby awaryjne" gdzie w razie przepalenia jednej
    > zarówki, jej funkcje przejmuje druga.
    > To mozna sprawdzic na komputerze.
    > Jezeli to nie zarówka, to pewnie trzeba wymienic ten uklad który reguluje
    > ich moc.

    No, teraz bedzie troche latwiej zdiagnozowac, bo zarowka juz nie miga. Gorna
    nie swieci wcale, ani jako pozycja, ani jako stop.
    Wyglada na to, ze niestety polecial tylny modul, ale jeszcze chce to
    dokladniej sprawdzic.

    --
    Axel

  • 10. Data: 2011-07-05 08:56:22
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    > Wyglada na to, ze niestety polecial tylny modul, ale jeszcze chce to
    > dokladniej sprawdzic.

    A mogło być normalnie - kabel, oprawka, żarówka ...

    Pzdr

    JKK