  • 1. Data: 2011-07-04 19:55:59
    Temat: Re: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:iustdp$b0s$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak można wdawać się w pościg BUSEM ???

    no to poprostu straszne, jechać busem 50-100km/h (choć żeby ta wanienka
    doszła do 90km/h musieliby wyjechać z tych dziur na zdecydowanie dłuższy
    czas)...

    Normalnie aż niewiarygodne, zeby osiągnąć busem takie prędkości :D

    LOL

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 2. Data: 2011-07-04 20:03:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Normalnie aż niewiarygodne, zeby osiągnąć busem takie prędkości :D

    W zakręcie, w drugim pościgu który przylinkowałem pały nie miały
    mieć prawa więcej jak 30 km/h a się wyjebali ...

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-07-04 20:18:55
    Od: mister <b...@e...com>

    > W zakręcie, w drugim pościgu który przylinkowałem pały nie miały mieć
    > prawa więcej jak 30 km/h a się wyjebali ...

    a jak w ostatnim przetargu na busy dla polskiej policji wymagany byl
    naped na tyl, to media podniosly wielki raban o ustawionym przetargu i
    wymaganiach z kosmosu. ostatecznie go uniewazniono.

  • 4. Data: 2011-07-04 20:32:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > W zakręcie, w drugim pościgu który przylinkowałem pały nie miały mieć
    > prawa więcej jak 30 km/h a się wyjebali ...

    No i? Wiele wspólnego te dwie sytuacje nie mają.

  • 5. Data: 2011-07-04 20:32:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Lip, 20:18, mister <b...@e...com> wrote:

    > a jak w ostatnim przetargu na busy dla polskiej policji wymagany byl
    > naped na tyl, to media podniosly wielki raban o ustawionym przetargu i
    > wymaganiach z kosmosu. ostatecznie go uniewazniono.

    no i slusznie ;)
    gdyby kupili z napedem na tyl, to na zime trzeba by wszystkich na
    przymusowy urlop wysylac, zeby nie pozabijali sie sami na byle
    patrolowaniu ;)

    WS

  • 6. Data: 2011-07-04 20:46:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 20:32, Artur Maśląg pisze:

    > No i? Wiele wspólnego te dwie sytuacje nie mają.

    No tak. Kierowca wanny rozpostarł za sobą transparent, że nie
    zamierza spierdalać "bardziej miejskimi" drogami niż jakaś
    wojewódzka/krajowa którą jechali :)

    Taka "gentlemen's agreement" pomiędzy krokodylami a uciekinierem.

  • 7. Data: 2011-07-05 02:33:50
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > W zakrÄ&#65533;cie, w drugim poĹ&#65533;cigu ktĂłry przylinkowaĹ&#65533;em
    paĹ&#65533;y nie miaĹ&#65533;y
    > mieÄ&#65533; prawa wiÄ&#65533;cej jak 30 km/h a siÄ&#65533; wyjebali ...

    Ty czytasz ze zrozumieniem linki czy tylko je bezmyślnie wklejasz i równie
    bezmyślnie interpretujesz. Nie było mnie tam ale wytłumaczę\Ci na krowach jak
    tam było. Nie zatrzymał się to pojechali za nim. Oni go nie gonili. Ich
    zadanie polegało na informowaniu innych dokąd jedzie. Inni policjanci mieli go
    zatrzymać. Na pewno jechali w pełnym rynsztunku. Na światłach i sygnale. W
    takiej sytuacji mieli do tego prawo. Mieli również prawo przekroczyć prędkość.
    W artykule pada stwierdzenie że przywalili w samochód wyjeżdzający z bocznej
    uliczki. Nie wiem gdzie to było, nie znam tamtego miasta. Ale w moim uliczki z
    reguły nie mają pierwszeństwa jak krzyżują się z ulicami. Z
    prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością twierdzę że tam też wyjeżdżający z
    uliczki nie miał \pierwszeństwa. Jeśli by tak było to wymusił pierwszeństwo na
    pojeździe uprzywilejowanym. I on jest sprawcą wypadku. Kumasz. Policjanci w
    takiej sytuacji by w niczym nie zawinili. A to że gonili to tak ma być. Jak
    ktoś się nie zatrzymuje do kontroli to mają gonić i mogą zastrzelić jak
    dogonią i się będzie stawiał i nie wykonywał poleceń. Winny całego zajścia
    jest kierowca Toyoty. Policjanci wykonywali tylko pracę za którą im płacimy.
    Akurat w tym przypadku dobrze ją wykonywali.

  • 8. Data: 2011-07-05 08:53:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-05 02:33, kogutek pisze:

    > Ty czytasz ze zrozumieniem linki czy tylko je bezmyślnie wklejasz i równie
    > bezmyślnie interpretujesz. *Nie było mnie tam ale wytłumaczę\Ci na krowach jak
    > tam było.*

    Aha. Ale ja jestem idiotą. Zapładniasz też zdalnie ? Bo nie wiem
    czy gadając z tobą nie istnieje konieczność włożenia sobie
    prewencyjnie prezerwatywy w dupę.

    > prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością twierdzę że tam też wyjeżdżający z
    > uliczki nie miał \pierwszeństwa. Jeśli by tak było to wymusił pierwszeństwo na
    > pojeździe uprzywilejowanym.

    Znam jeszcze jednego takiego niegrzecznego:

    Ale ja wklejam bezmyślnie linki. Wyjaśnij mi proszę, ruskie
    rozproszyły mgłę, czy to huje z PO/PIS ?

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kutno_kto_zawinil
    _podczas_tragicznego_zderzenia_radiowozow_44981.html

    > Akurat w tym przypadku dobrze ją wykonywali.

    No ba.

  • 9. Data: 2011-07-05 09:51:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup

    >no i slusznie ;)
    >gdyby kupili z napedem na tyl, to na zime trzeba by wszystkich na
    >przymusowy urlop wysylac, zeby nie pozabijali sie sami na byle
    >patrolowaniu ;)

    A co - zdazyli juz wyrzucic lub awansowac wszystkich przeszkolonych na
    nysach i polonezach ?

    Teraz moga byc inne jajca - ze AT musi zima z busa wysiadac, zeby go
    pod gorke przepchnac :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-07-05 11:03:21
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > No tak. Kierowca wanny rozpostarł za sobą transparent, że nie zamierza
    > spierdalać "bardziej miejskimi" drogami niż jakaś wojewódzka/krajowa którą
    > jechali :)

    Ale różnicę pomiędzy "wanną" a Toyotą Yaris ogarniasz?