  • 61. Data: 2011-07-05 16:32:24
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Tuesday, July 5, 2011, 3:01:34 PM, you wrote:

    > byleś kiedyś może na tzw. ścianie wschodniej, w takim np. Braniewie?

    Zapewne byłem - przejazdem. I co z tego?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2011-07-05 17:10:29
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jul 2011 16:31:58 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Policjanci w pościgu mająprawo przekraczać prędkość i to dyskusji nie
    > podlega.

    tylko i wyłącznie pojazdem uprzywilejowanym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 63. Data: 2011-07-05 17:13:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-05 14:59, Michał Baszyński pisze:

    > nie zapominaj, że dozwolone jest 140 +10 km/h, a funkcjonariusze służby
    > państwowej egzekwujący prawo powinni sami w pierwszej kolejności
    > przestrzegać tego prawa.

    Normalnie mnie szczęka opadli - znasz Ty prawo na które się powołujesz?
    Pojazd uprzywilejowany ma prawo nie stosować się do pewnych przepisów
    itd. - jechali w pełni oznakowani w tzw. akcji.

    > podstawę prawną poproszę..

    Trzeba było ich zapytać - możesz nawet skierować pytanie do
    posterunku. Dostaniesz odpowiedź na piśmie.

    > mogli zapytać na CB ;-P
    > następnym razem chyba sam spróbuję ich wywołać wcześniej, jeśli tylko
    > mają CB ;-P

    Spróbuj. Jak jesteś taki mocny to spróbuj tak sobie "żartować" w
    sytuacji jak Ciebie nagle dopadnie kilku z długą bronią. Wtedy też
    zapytaj o podstawę prawną.

    > Poza tym dokładnie tak to wyglądało, jakby chlopaki mieli ochotę trochę
    > się rozerwać i mieć pretekst do dołączenia do reszty kumpli na parkingu..

    No pewnie - to zawsze tak wygląda jakby mieli się zabawiać. Pms jest
    pełen takich opowieści.

    > Poza tym poczytaj w jednym z watków powyżej, jak niektórzy reagują
    > widząc jadący za sobą ogon na sygnale..

    Czytałem - to ich problem, a policja (czy inne służby) mają ich łapać.

  • 64. Data: 2011-07-05 17:26:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No cóż, wybacz mi, że pochodzę z ściany wschodniej, gdzie 99 %
    > społeczeństwa utrzymuje się z handlu wódą/fajek z UA.

    Nie z handlu, tylko z przemytu.
    Nazywaj rzeczy po imieniu.

  • 65. Data: 2011-07-05 17:33:49
    Temat: Re: [PIĄTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w

    >tylko i wyłącznie pojazdem uprzywilejowanym.

    W zwyklym poscigu zazwyczaj cala dyskoteke wlaczaja, wiec nie ma
    problemu.
    Bardziej to moze dotyczy szeryfow z kamera co to lubia sobie poscigac
    zapominajac o tym obowiazku.

    Ale tak prawde mowiac - zeby wystarczylo iz sledzony podejrzany
    wcisnie pedal gazu, a sledzacy go tajniacy musieli grzecznie dalej
    jechac 50, to tez jest przegiecie :-)

    J.

  • 66. Data: 2011-07-05 17:38:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jul 2011 17:33:49 +0200, J.F napisał(a):

    > W zwyklym poscigu zazwyczaj cala dyskoteke wlaczaja, wiec nie ma
    > problemu.

    radiowozem tak.
    Cichociemni z kamerą zazwyczaj nie. A nawet nigdy nie. Dopiero jak już
    chcą zatrzymać to się demaskują.

    > Ale tak prawde mowiac - zeby wystarczylo iz sledzony podejrzany
    > wcisnie pedal gazu, a sledzacy go tajniacy musieli grzecznie dalej
    > jechac 50, to tez jest przegiecie :-)

    dlaczego? Nie widzę żadnego problemu.
    Od przekroczeń prędkości są inne sposoby, fotoradary, kamery, suszarki itp.
    Fakt, żadna z nich nie daje miśkom okazji do takiego fajnego wydłużenia
    sobie króciutkich penisów, jak jazda bryczką V6 czy inne turbo i
    pokazywanie wszystkiem jacy są ważni i bezkarni (wielokrotnie widać na
    rejestrowanych filmach, że sami stwarzali zagrożenie niemniejsze niż
    ścigany)

  • 67. Data: 2011-07-05 17:51:30
    Temat: Re: [PIźTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzaj?cym tirmenem :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" napisał w
    W dniu 2011-07-05 06:34, J.F. pisze:
    >ale co im napiszesz?
    >Że czujesz się nękany, bo co jedziesz to akurat Ciebie zatrzymują?
    >To odpiszą, że mają takie prawo i koniec kropka, będą mieć rację.

    Czekaj czekaj - ale to sie chyba wlasnie nekanie nazywa.
    Z taka odpowiedzia idziesz do komendanta glownego, ministra, posla i
    prokuratora.

    Nowy komendant sie nauczy odpowiadac "szanowny panie, funkcjonariusze
    wybieraja samochody do kontroli calkowicie przypadkowo, i to na co pan
    narzeka to jest przypadkowy zbieg okolicznosci". Ale masz 50% szans ze
    kontrole nagle ustana. I 50% ze sie wzmogna :-)

    I niech nie odpisuje "pana czarne bmw to pojazd podejrzany", bo na to
    tez jest artykul :-)

    J.

  • 68. Data: 2011-07-05 18:50:09
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Policjanci w pościgu mająprawo przekraczać prędkość i to dyskusji nie
    > podlega.

    po pierwsze nie policjanci, a po drugie jaki pościg, skoro nikt im nie
    uciekał?

    ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 69. Data: 2011-07-05 18:50:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości

    > normalnie jechałem nie zmieniając w tym czasie ani prędkości ani kierunku
    > bo nie sygnalizowali najmniejszej chęci zatrzymania mnie.
    > BTW - zatrzymywanie się na autostradzie (żeby ich zapytać, czy przypadkiem
    > dziś też mają ochote pogrzebać w moich brudnych gaciach po łażeniu po
    > Tatrach?) nie dość, że jest zakazane to jeszcze niebezpieczne.

    > na autostradzie poza terenem zabudowanym (240-234km A4) gdzie masz nawet
    > prawo wyprzedzać pojazdy uprzywilejowane (kodeks drogowy, art. 24.11)

    no więc co marudzisz?

    ps. co do zatrzymywania "się" na autostradzie to jest zabronione, ale na
    sygnały służb uprawnionych jestes zobowiązany zatrzymać sie w miejscu, gdzie
    Ci wskazują.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 70. Data: 2011-07-05 18:54:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-05 17:26, Cavallino pisze:

    > Nie z handlu, tylko z przemytu.
    > Nazywaj rzeczy po imieniu.

    Dopsz.

    Wybacz mi, że pochodzę ze ściany wschodniej, gdzie 99 %
    społeczeństwa zmuszona jest do utrzymywania się z przemytu wódy
    i fajek z US.

    Wybaczysz ?

    A może chcesz zrobić mały teścik. Podrzucę ci całkowitą
    zawartość mojego CV i się porównamy, ty "podmieniając" dane na
    swoje spróbuj znaleźć ofertę pracy (ale wiesz, taką z umówieniem
    się na rozmowę kwalifikacyjną) w Przemyślu i na terenie opisanym
    w okręgu o promieniu 50 km od Przemyśla za średnią krajową, a ja
    to samo uskutecznię w Warszawie i Wrocławiu. Żeby dać ci fory,
    ja będę musiał uzyskać proponowane wynagrodzenie na poziomie
    minimum 1,5 średniej krajowej.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!