  • 51. Data: 2011-07-05 11:54:17
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jakub,

    Tuesday, July 5, 2011, 11:50:21 AM, you wrote:

    > Hmm. Nie mam ani jednego znajomego, który by choć próbował uciekać
    > przed policją, (no, jeden, ale niespecjalnie - był mocno zaskoczony
    > że niby "uciekał") a ty miałeś aż trzech takich którzy w
    > pościgach... zginęli??? Zastanawiające...

    A ilu masz znajomych zajmujących sie przemytem papierosów? Może to
    jest wyjaśnienie zagadki...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2011-07-05 11:56:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Błądzisz. Jeśli masz możliwość legalnej pracy w której zapierdalając od świtu do
    nocy zarobisz 7 stówek na rękę, a masz do utrzymania rodzinę - zrobisz wszystko. W
    strefach granicznych to fszystko to handel wódą/fajkami.

    Aż boję się myśleć co oznacza "wszystko" poza strefami granicznymi.

  • 53. Data: 2011-07-05 12:44:19
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Wylewanie łez, że rodzina straciła "opcję utrzymania" w tej sytuacji
    > wzbudza nie litość ale politowanie.

    Wychodzisz z założenia,że każdy "przemytem się chwali", a to
    błąd. Wielokroć jest tak, że mąż/żona nie wiedzą skąd biorą się
    pieniądze w domu. Małżonek chodzi do pracy - to pieniądze są.
    Choć np na ścianie wschodniej prawdziwe chodzenie do pracy nie
    jest równoznaczne z "pieniądze są".

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 54. Data: 2011-07-05 12:46:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > "uciekał") a ty miałeś
    > aż trzech takich którzy w pościgach... zginęli??? Zastanawiające...

    No cóż, wybacz mi, że pochodzę z ściany wschodniej, gdzie 99 %
    społeczeństwa utrzymuje się z handlu wódą/fajek z UA.

  • 55. Data: 2011-07-05 13:05:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Olanie sprawy na pewno nic nie da.

    Przynajmniej nie straci się dodatkowo czasu i nerwów.

  • 56. Data: 2011-07-05 14:41:10
    Temat: Re: [PIźTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzaj?cym tirmenem :)
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-07-05 06:34, J.F. pisze:

    > da da - kropla drazy skale. Jedna moze nic, ale kiedys ktos zauwazy ze
    > tych skarg za duzo, albo przyjdzie inny komendant.

    ale co im napiszesz?
    Że czujesz się nękany, bo co jedziesz to akurat Ciebie zatrzymują?
    To odpiszą, że mają takie prawo i koniec kropka, będą mieć rację.
    A może po n-tym razie, gdy zechcą żebyś otworzył bagaznik powiesz im, że
    wydawało ci się, że są bardziej inteligentni i mogliby się już sami
    nauczyć jak się go otwiera, a potem naskarżysz ze są niemili? ;-P

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 57. Data: 2011-07-05 14:51:04
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Pytanie zasadnicze - jak ich zobaczyłeś uciekałeś, czy sie zatrzymałes?

    normalnie jechałem nie zmieniając w tym czasie ani prędkości ani
    kierunku bo nie sygnalizowali najmniejszej chęci zatrzymania mnie.
    BTW - zatrzymywanie się na autostradzie (żeby ich zapytać, czy
    przypadkiem dziś też mają ochote pogrzebać w moich brudnych gaciach po
    łażeniu po Tatrach?) nie dość, że jest zakazane to jeszcze niebezpieczne.

    > Pytanie drugie - jechali za Tobą w mieście, czy na autostradzie?

    na autostradzie poza terenem zabudowanym (240-234km A4) gdzie masz nawet
    prawo wyprzedzać pojazdy uprzywilejowane (kodeks drogowy, art. 24.11)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 58. Data: 2011-07-05 14:59:15
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-07-05 08:24, Artur Maśląg pisze:

    > A co to ma do rzeczy? Normalnie jak pościg z amerykańskiego filmu.
    > 200km/h po autostradzie - nie no, straszne.

    nie zapominaj, że dozwolone jest 140 +10 km/h, a funkcjonariusze służby
    państwowej egzekwujący prawo powinni sami w pierwszej kolejności
    przestrzegać tego prawa.

    > Pewnie powinni wcześniej wysłać poleconym ...

    > W związku z Pana rejestracją zaczynającą się na R* oraz
    > przemieszczeniem się trasą A4 jest Pan narażony na częstsze
    > kontrole.

    podstawę prawną poproszę..

    > Uprzejmie prosimy o podanie numeru telefonu - oddzwonimy
    > jak zobaczymy pańską rejestrację w czasie pościgu. Prosimy za
    > wcześnie nie zwalniać i nie zatrzymywać się pomimo sygnałów
    > świetlnych oraz dźwiękowych, ponieważ popsuje nam Pan zabawę.

    mogli zapytać na CB ;-P
    następnym razem chyba sam spróbuję ich wywołać wcześniej, jeśli tylko
    mają CB ;-P
    Poza tym dokładnie tak to wyglądało, jakby chlopaki mieli ochotę trochę
    się rozerwać i mieć pretekst do dołączenia do reszty kumpli na parkingu..
    Poza tym poczytaj w jednym z watków powyżej, jak niektórzy reagują
    widząc jadący za sobą ogon na sygnale..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 59. Data: 2011-07-05 15:01:34
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > No to fajnych miałeś znajomych. Ich rodziny też wybrały sobie niezłą
    > opcję utrzymania - życie z przemytu....

    byleś kiedyś może na tzw. ścianie wschodniej, w takim np. Braniewie?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 60. Data: 2011-07-05 16:31:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Tuesday, July 5, 2011, 2:59:15 PM, you wrote:

    > nie zapominaj, że dozwolone jest 140 +10 km/h, a funkcjonariusze służby
    > państwowej egzekwujący prawo powinni sami w pierwszej kolejności
    > przestrzegać tego prawa.

    Nie rób sobie żartów. +50 na autostradzie to jest nic. Co innego,
    gdyby było +50 na osiedlowej drodze.

    Policjanci w pościgu mająprawo przekraczać prędkość i to dyskusji nie
    podlega.

    [...]

    --
    Best regards,